וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה מעוניינת לצרף קשר נוסף

14.8.2012 / 13:18

מאמן הקבוצה ניר קלינגר הבהיר כי הוא מעוניין למלא את מקומו של חנן ממן שעזב. עדי שלג יוחתם אם ירשים את הצוות המקצועי

בהפועל חיפה מעוניינים לצרף קשר נוסף לסגל הקבוצה וזאת כדי לעבות את הקישור לאחר עזיבתו של חנן ממן. בצוות המקצועי סגרו כמעט לחלוטין את הסגל לעונה הקרובה, כאשר המאמן ניר קלינגר הבהיר כי הוא מעוניין במגן שמאלי ובקשר נוסף. קלינגר מודע לכך שככל הניראה הוא לא יוכל להחתים שחקנים בכירים בשתי העמדות וצפוי לצרף שחקנים צעירים שיעבו את הסגל.

עדי שלג, שעל מועמדותו פורסם אתמול (שני) ימשיך להתאמן בקבוצה ורק אם ירשים יוחתם בתחילת השבוע הבא על תקן המגן השמאלי המחליף של הקבוצה. בנוסף, נערכה שיחה בין הצוות המקצועי לסטפן דנקוביץ' בה הובהר לשחקן שהוא חייב להיות רציני יותר ולהשקיע באימונים. בקבוצה הבהירו לשחקן שהם מאמינים בכל מה שנוגע ליכולות שלו אך מצפים ממנו להשקעה גדולה בהרבה.

השחקן יצא מהשיחה כשהוא מבטיח לשפר ואף התאמן אתמול לאחר מספר ימים בהם לא התאמן עם הקבוצה בשל פציעה. כעת לאחר הפציעה בצוות המקצועי מתכוונים להשאיר את דנקוביץ' ולבחון את מידת ההשקעה שלו. עם זאת גורמים בהנהלת חיפה אמרו היום שאם תימצא קבוצה שתשאיל את דנקוביץ' הוא יעזוב. הפועל חיפה הודיעה כי הקבוצה עברה היום נמכרו כבר יותר מאלף מנויים, כשהצפי הוא שעד המחזור השלישי כבר יימכרו כ - 1500 מנויים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully