וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: תיבדק חומרת פציעתו של עמרי בן הרוש

14.8.2012 / 12:39

בקבוצה מקווים כי המגן, שפצוע בברכו, יחזור לפעילות במחזורים הראשונים בליגה. שחקן בקבוצה: "כשהוא יחזור, ההגנה תתייצב"

במכבי נתניה מקווים שעומרי בן הרוש יחזור לאימונים כבר לקראת סוף השבוע הבא. בן הרוש שנפצע בברכו אמור לעבור מחר (רביעי) בדיקה אצל הרופא שמטפל בו ולאחריה יוחלט על תאריך החזרה שלו לאימונים. בתחילה דיברו ההערכות על כך שבן הרוש יחזור כבר ביום ראשון הקרוב לאימונים, אלא שכעת ניראה שהמגן ייאלץ להיעדר עוד מספר ימים ורק לאחר מכן יחזור לאימונים מלאים.

בן הרוש כמעט ולא מרגיש כאבים ובקבוצה מקווים שכבר מחר יבשר להם רופאו של השחקן כי הוא צפוי לחזור לאימונים מלאים כדי שיהיה כשיר כבר לאחד מהמחזורים הראשונים בליגה. בצוות המקצועי מקווים מאוד שבן הרוש יחזור לאימונים ויתאקלם במהרה, כאשר הצפי הוא שהמגן המוכשר ייצב את ההגנה ויהיה העוגן של הקבוצה השנה. "החזרה של עומרי קריטית מאוד לקבוצה. אין ספק שברגע שהוא יחזור לכושר הטוב שלו ההגנה תתייצב מה גם שהסגל שלנו קצר מאוד ואנחנו צריכים שחקנים כמו עומרי", אמר היום אחד משחקני הקבוצה.

בנתניה מקווים לסגור עד אמצע השבוע הבא את סאגת פיראס מוגרבי, כאשר נכון לעכשיו ניראה שמעבר שלו למכבי חיפה הוא האופציה הריאלית ביותר. בחיפה עדיין לא מוכנים לעלות את המחיר מעל ל- 1.4 מיליון שקלים ובנתניה עדיין עומדים על דרישתם ל- 2 מיליון שקלים, כך שהצדדים יצטרכו לנסות ולהתפשר כבר בימים הקרובים.

בצוות המקצועי בנתניה מקווים מאוד שלמרות הרצון שלו לעבור ולשחק בעירוני קרית שמונה יהיה ניתן בסופו של דבר לכלול בעסקת מוגרבי גם את השאלתו של סינטיאהו סלליך לקבוצה. טל בנין מעריך מאוד את סלליך ומאמין שהוא יכול לתרום לו בחלק ההתקפי כך שבהנהלה מנסים לעשות הכל כדי שהקשר הצעיר של חיפה יהיה יצטרף לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully