וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: קטן סובל רק מדלקת, כבש צמד נגד הנוער

14.8.2012 / 16:50

הקפטן נבדק וחזר לשחק בניצחון 2:6 על הנוער. אנדלובו עבר בדיקות ויחתום, בני יהודה רוצה את איציק כהן ואזולאי

יניב קטן התלונן היום (שלישי) על כאבים בברך ונבדק על ידי רופא מכבי חיפה. אחר הצהריים עבר הקפטן בדיקת MRI שהרגיעה את הקבוצה, ובה התגלה כי הוא לא סובל מקרע אלא מדלקת בלבד. קטן יעבור טיפול אנטי-דלקתי כדי להתגבר על הכאבים, והערב הוא כבר כבש צמד בניצחון 2:6 על קבוצת הנוער. המשחק ארך 70 דקות וקטן היה חתום על שני השערים האחרונים. תמיר כהן, שלומי אזולאי ועידן ורד עם צמד כבשו לבוגרים, בעוד דור כוכב ורז שטיין כבשו לזכות קבוצת הנוער.

דינו אנדלובו עבר היום את הבדיקות הרפואיות במכבי חיפה. בהמשך ייפגש עם ההנהלה במטרה לחתום על חוזה ארוך טווח במועדון, שיהיה לשלוש או ארבע שנים. חיפה אמורה להעביר לבני יהודה במסגרת העסקה כ-3.5 מיליון שקל.

כמו כן, בבני יהודה הבהירו לירוקים שהם מעוניינים בבלם איציק כהן ובחלוץ שלומי אזולאי. כהן כבר שוחרר מהקבוצה, ואושר לו לחפש קבוצה אחרת. בני יהודה וקרית שמונה כבר פנו לשחקן. לגבי אזולאי, השחקן אמור לשבת במהלך השבוע עם סגן הנשיא עוזי מור על מנת לחתום על חוזה חדש שבו יינתן שדרוג ביחס לשכרו הנוכחי. בשלב זה עטר נוטה שלא לוותר על אזולאי, אך ייתכן שבני יהודה תגיש לו הצעה ותנסה לשכנע את חיפה להעבירו במסגרת עסקת אנדלובו.

בנוסף, חיפה תשלים השבוע את מעברו של מוחמד גדיר לבני סכנין. השחקן סיכם את תנאיו עם הקבוצה, אך פרטי ההעברה טרם נסגרו בין המועדונים.

(עדכון ראשון: 12:38)

אנדלובו עובר בדיקות (ראובן כהן). מכבי חיפה
ברוך הבא. אנדלובו/מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully