וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: צ'אד ג'ונסון נזרק ממיאמי דולפינס

13.8.2012 / 18:52

יומיים לאחר שנגח באשתו ונעצר, איבד התופס את מקומו בקבוצה מפלורידה. פלקיסקו בורס יתאמן בניו אינגלנד פטריוטס

החטא ועונשו. צ'אד ג'ונסון הצטרף למיאמי דולפינס רק לפני חודשיים, אבל שלשום (שבת) הוא נעצר לאחר תקרית ביזארית במיוחד, בה נגח באשתו, כוכבת הריאליטי 'נשות הכדורסלנים' אוולין לוזאדה וכעת, החליטו במיאמי לחתוך אותו מהקבוצה.

ג'ונסון כבר שוחרר מהכלא תמורת ערבות של 2,500 דולרים, אבל המאמן ג'ו פילבין החליט לוותר עליו, לאחר שעוד לפני המקרה, בתחילת השבוע שעבר, אמר המאמן כי ג'ונסון עלול להיחתך בשל התנהגות בלתי הולמת.

קרלוס דאנסבי, הליינבקר של הדולפינים, לא היה מרוצה משיחרורו של התופס, שבעברו היה אחד השחקנים האימתניים בליגה: "אני שונא את העובדה שלא עמדנו מאחוריו, אני יודע שהשחקנים היו עושים את זה, אבל הארגון ראה בצורה שונה לחלוטין את המקרה וכנראה שהיה להם יותר מידע. הם עשו את מה שהם היו צריכים לעשות". ג'ונסון, שהיה ידוע בארבע השנים האחרונות כאוצ'וסינקו ושינה את שמו בעקבות נישואיו ללוזאדה לפני כחודש, עומד כעת בפני משפט ואם יורשע, הוא עלול לשבת עד שנה בכלא.

ומפושע הווה לפושע עבר. פלקיסקו בורס המנסה להשתקם ולהחזיר את הקריירה שלו למסלולה, יתאמן עם ניו אינגלנד פטריוטס. בקבוצה לא נוטים להחתים אותו כרגע, אבל המאמן ביל בליצ'יק אמר: "אנחנו בוחנים שחקנים רבים ומנסים לראות מי כשיר. לא אדבר על שחקן ספציפי כזה או אחר".

בואו לדבר על פוטבול בפורום הספורט האמריקאי של וואלה!

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully