וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: זה ילד זה?

13.8.2012 / 2:21

מני מצ'אדו ממשיך להפציץ והומראן שלו הוביל את בולטימור ל-3:5 על קנזס סיטי. לסטר ובוסטון התפוצצו על קליבלנד עם 1:14

העונה הנוכחית כבר סומנה מזמן כעונת הצעירים. עם היכולת המדהימה של מייק טראוט, ברייס הארפר, סטיבן שטרסבורג ואחרים, כל כוכב עולה חדש מתקבל בהבנה. אחד כזה הוא מני מצ'אדו, שהמשיך הלילה (בין ראשון לשני) את פתיחת הקריירה המקצוענית המסחררת שלו, עם הומראן שלישי בארבעה משחקים מאז נקרא לשחק בבולטימור. האוריולס נעזרו בהומראן של מצ'אדו, שהכניס צמד ריצות וניצחו 3:5 את קנזס סיטי.

עוד ב-AL: בוסטון התחברה והתפוצצה עם 1:14 על קליבלנד. הרד סוקס שמו שמונה ריצות בחמישי ונעזרו במשחק אדיר של ג'ון לסטר, שזרק 12 חובטים בשישה אינינגים. היאנקיז ניסו לבצע קאמבק ענק, אבל הפסידו 10:7 בטורונטו, ששמה שש ריצות ברביעי. פיל יוז היה חלש וחטף, הומראן 30 לאדווין אנקרנסיון אצל הבלו ג'ייז. כריס סייל זהר בשיקגו עם שישה ושני שליש ו-11 הכשות ב-3:7 של הוויט סוקס על אוקלנד. טמפה ביי שמה ארבע ריצות בעשירי כדי לנצח 3:7 במינסוטה. יו דרוויש שלט בדטרויט עם שישה ושני שליש ושמונה סטרייקאאוטים ובתוספת הומראן 32 של ג'וש המילטון, טקסס ניצחה 3:8. חסוס מונטרו רשם צמד הומראנים וסיאטל ניצח 1:4 את האיינג'לס. ג'ראד וויבר לא הצליח לרשום ניצחון 16 ורשם הפסד שני העונה וראשון מזה שלושה חודשים, אחרי שניצח בכל תשע הפתיחות האחרונות שלו.

ב-NL: ג'וני קווטו הנהדר הגיע ל-15 ניצחונות ב-0:3 של סינסינטי על הקאבס. הוא הרשה שלוש חבטות בלבד בשמונה אינינגים של עבודה. מילווקי קטעה רצף של 11 הפסדי חוץ עם 3:5 על יוסטון. פיטסבורג שוב הוכיחה אופי ושמה תשע ריצות ברביעי, כולל גרנד סלאם של קלינט בארמס, כדי לעבור את סן דייגו עם 5:11. סנט לואיס ופילדלפיה חוו ערב הפכפך, כאשר אריק קראץ השווה לפיליז עם הומראן של שלוש ריצות בשמיני וחואן פייר ניצח עבורם 7:8 עם סינגל ב-11. כריס קאפונו לקח נו היטר לתחילת האינינג השביעי, אך נאלץ להסתפק בשמונה ועשרה עם ניצחון ב-0:5 של הדודג'רס על מיאמי. אריזונה עלתה ל-0:7 מול וושינגטון, שהצליחה לצמק אך הפסידה לבסוף 7:4. קולורדו כבר ראתה איך היא מנצחת את סן פרנסיסקו, אבל להאנטר פנס היו תוכניות אחרות ועם הומראן בן שלוש ריצות הוא השלים אינינג שמיני עם חמש ריצות, שקבע מהפך גדול ו-6:9 בסיום.

ג'ונתון ניס מניו יורק מטס הפליא עם שמונה אינינגים מוצלחים מול אטלנטה, אבל הקבוצה כמעט חירבה לו את הניצחון. ניס יצא ביתרון 1:6 כדי לראות את פרנק פרנסיסקו מוליך ומרשה חבטות ללא שליטה, עד שג'ון ראוץ' סגר את הדלת והמטס ניצחו 5:6.

בואו לדבר על בייסבול בפורום הספורט האמריקאי של וואלה!

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully