וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר פרץ: "לא צריך לראות את העונה כמצילת קריירה"

12.8.2012 / 9:02

שחקן מכבי נתניה חגג את שער הניצחון אך הרגיע: "כבר לא רואה זאת כעונת מבחן". אצטדיון רמת גן נבחר כמגרש הביתי החלופי

ברני ארדוב

צפו בתגובות לניצחון של נתניה על הפועל תל אביב

במכבי נתניה התעוררו הבוקר (ראשון) שמחים במיוחד לאחר הנצחון על הפועל תל אביב (1:2) בגביע הטוטו שקירב אותם להעפלה לשלב הבא. למועדון חשוב מאוד להעפיל כמה שיותר גבוה במפעל בייחוד בשל ההכנסה הכספית שצפויה להיכנס עם עלייה לשלבים הגבוהים. גורם בקבוצה אמר אתמול לאחר המשחק: "לשחקנים ברור שבשל המצב הכספי גביע הטוטו הפך לחשוב העונה, ואנחנו מקווים לגיע רחוק ככל האפשר".

מי שהיה מרוצה גם מהבחינה האישית הוא עומר פרץ, שאחרי תקופה קשה מאוד הצליח לכבוש אתמול את שער הנצחון. "השער הזה עשה לי טוב מאוד", אמר פרץ. "אני שמח מאוד, אנחנו עובדים קשה מאוד באימונים וזה כבר נראה יותר טוב במשחקים. רוב הקבוצות לא נראות טוב עדיין, ככה שבשביל השלב הזה של העונה אנחנו בסדר גמור. זה לא קל לשחק כשאין איצטדיון ביתי, אבל צריך להגיד מילה טובה לקהל שלמרות הכל מגיע ותומך".

על הציפיות שלו אחרי החזרה לליגת העל אמר פרץ: "אני כבר לא מסתכל על אם זאת עונת מבחן או לא. לא חושב שצריך להסתכל על העונה כעונה שצריכה להציל קריירה. אני בא כדי להנות מכדורגל ולהחזיר לטל בנין על הבטחון שהוא נותן בי. אני מאמין שתהיה כאן קבוצה טובה".

הבלם דריוש פטרשאק נראה מעודד אתמול לאחר שהשלים 90 דקות, אך עדיין לא ברור אם יישאר והוא עדיין שוקל לבקש שחרור. אגב אם פטרשאק ודרגאן צ'ראן אכן יעזבו את הקבצה, נתניה תישאר עם סגל קצר במיוחד בניגוד למה שדובר בתחילת העונה ובתוכו גם פצועים דוגמת עומרי בן הרוש וקובי דג'אני.

בינתיים, בקבוצה בחרו את אצטדיון רמת גן כמגרש הביתי, עד אשר ייפתח המגרש החדש בנתניה. בקבוצה ציינו את העובדה שהעלויות עבור השימוש באצטדיון רמת גן יהיו נמוכות מהדרישות במגרשים אחרים ולכן הסגירה. למרות הסיכום העקרוני מאמן הקבוצה טל בנין, השחקנים וגורמים נוספים בנתניה מנסים להוביל לכך שבעירייה ייתנו לקבוצה להשתמש באצטדיון הקופסה עד אשר יפתחו את המגרש החדש, אלא שנכון לעכשיו זה נראה רחוק מביצוע שכן הקבוצה חתמה הסכם לפיו היא מפנה את המגרש בסוף החודש ולא נראה שהסכם זה יכול להשתנות. בנתניה קיבלו מסרים לא רשמיים שפתיחת המגרש החדש עלולה להתעכב ושהוא עלול להיות לא מוכן עד חודש נובמבר, מה שעלול לפגוע קשות בהכנסות של הקבוצה.

פרץ כבש את שער הניצחון, נתניה גברה 1:2 על הפועל ת"א

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully