וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן: "המטרה היא לראות שיטה"

12.8.2012 / 9:38

נבחרת ישראל המריאה להונגריה למשחק ההכנה האחרון. בן חיים: "התוצאה פחות חשובה מהדרך". אלמוג כהן יגיע באיחור

צילום: אבי כהן, עריכה: יאיר דניאל

צילום וידאו: אבי כהן, עריכת וידאו: יאיר דניאל

נבחרת ישראל המריאה הבוקר (ראשון) להונגריה לקראת משחק ההכנה שלה לקראת פתיחת קמפיין מוקדמות המונדיאל ביום רביעי. הבלם טל בן חיים ששוחרר מפורטסמות לא יוכל ליטול חלק במשחק הראשון וגוטמן יצטרך לתרגל בלם אחר במקומו, כשרמי גרשון ואיתן טיבי נמצאים חזק בתמונת ההרכב. אם גרשון יפתח כבלם, שמואל שיימן אמור לפתוח בעמדת המגן השמאלי.

אלמוג כהן לא שוחרר הבוקר על ידי נירנברג, משום שקבוצתו תערוך הפנינג לחנוכת הרחבת מתקן האימונים. השחקן יגיע לאימון רק מחר. אתמול כבש ליאור רפאלוב צמד במדי קבוצתו מול מכלן ורשם גם בישול נוסף, שהספיק לה רק לתיקו 3:3. מאור מליקסון רשם שני בישולים בגביע הפולני ואיתי שכטר ערך את הופתע הבכורה שלו במדי סוונסי. בנבחרת מרוצים גם מהכושר הנוכחי של ביבראס נאתכו וגילי ורמוט, שמשחקים במדי הקבוצות שלהם, רובין קאזאן וקייזרסלאוטרן. נאתכו יגיע רק מחר משום שקבוצתו מתמודדת הערב מול דינמו מוסקבה במסגרת הליגה הרוסית.

דודו אוואט ותומר חמד ששיחקו אתמול במדי מאיורקה אמורים להגיע היום ולהשתתף באימון הערב. חוסר מזל נרשם לחובתו של החלוץ אליניב ברדה, שלא זומן לסגל ונפצע אתמול במדי גנק. גם אם ברדה היה מוזמן לסגל, הוא לא היה מגיע למשחק ההכנה. בכל מקרה, החלוץ אמור להיות כשיר לצמד המשחקים בחודש הבא.

גוטמן אמר לפני ההמראה: "הקפדנו לשמור על התלכיד ממחנה האימונים והמטרות שלנו הן ברורות, והן לראות את שיטת המשחק על המגרש הכנה אחרונה לפני אזרבייג'אן ורוסיה בספטמבר".

עזרא, שעשוי לערוך הופעת בכורה במדים הלאומיים, אמר: "אני רוצה להצדיק את הקרדיט שניתן לי. כל שחקן שמתחיל לשחק כדורגל חולם על הרגע בו ילבש את המדים הלאומיים. אני רוצה להשתלב ולהוכיח שמגיע לי להיות פה".

טל בן חיים אמר: "אנחנו נוסעים להונגריה כדי להמשיך ולתרגל את שיטת המשחק ולהכיר עוד קצת אחד את השני. התוצאה היא הרבה פחות חשובה מהדרך במשחק כזה, אבל ברור שאנחנו יוצאים כדי לנצח. העניין עם פורטסמות מאחורי ואני מתרכז עכשיו רק בהצלחת הנבחרת. אחרי המשחק אשב עם הסוכן שלי ונחליט על פי האופציות שיהיו על השולחן".

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully