וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון פיינטסיל: "תמיד טוב לחזור הביתה, להפועל ת"א"

ג'ון פיינטסיל ודג'מבה דג'מבה נחתו להמשך המו"מ, הקמרוני: "מכיר אותם טוב, זה מועדון גדול". בקבוצה הציעו לבונדר לחזור

דרור פיקלני

צילום ועריכת וידיאו: דרור פיקלני

אומנם נדמה שהוא מעבר לשיאו, אבל הלילה (ראשון) נחת בישראל אחד השמות הכי גדולים שעשויים לשחק בליגת העל. אריק דג'מבה דג'מבה, לשעבר במנצ'סטר יונייטד, הגיע לתל אביב על מנת להמשיך את המשא ומתן שלו עם הפועל תל אביב, בתקווה לחתום בקבוצה. האם זה יקרה?

"אני במשא ומתן עם הפועל תל אביב", אישר היום דג'מבה דג'מבה בנמל התעופה, "אני שמח להגיע לכאן, לראות ולבקר את המקום, ואם נצליח לסכם את כל התנאים, אני אחתום פה, בשמחה.

"כולם יודעים על תל אביב, כולם מכירים את הקבוצה, ויש לי כאן חבר אחד, השוער (אפולה אדל, ע"ג), ששיחק גם בצרפת, כך שבשבילי זה לא מוזר להגיע לכאן. אני יודע שהקבוצה תשחק בליגה האירופאית, ושזו קבוצה טובה.

"שמעתי על הפועל לפני הרבה זמן. אני עוקב אחרי כדורגל, ואני מכיר את המועדון, זו קבוצה גדולה. אני שמח להגיע לישראל, נמשיך במשא ומתן, ונראה מה יהיה".

בהמשך נחת גם ג'ון פיינטסיל הגנאי, שעשוי גם הוא לחתום. פיינטסיל ציין ש"תמיד טוב לחזור הביתה, לחזור לקבוצה שעזרה לי בקריירה לפני הרבה שנים. הייתה לי הזדמנות לשחק בפרמיירליג, אבל טוב לחזור למדינה הזאת. לא רק האוהדים, כל האנשים בישראל תמיד התייחסו אליי בכבוד. האוהדים של הפועל מדהימים, ואני לא יכול להיות במקומות בלי תמיכה של אוהדים".

האדומים גם מעוניינים בבלם השבדי מתיאס ביירסמיר, והציעו לדני בונדר לשוב לקבוצה. אם בונדר יחזור, ייתכן שניצן שירזי יעדיף את הישראלי על פני פיינטסיל, ולהחתים את הבלם כזר החמישי. שירזי הצהיר אתמול כי איגייבור יישאר בהפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully