וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: רואים חמש חמש

11.8.2012 / 10:40

איצ'ירו סוזוקי הכניס חמש ריצות ב- 4:10 של היאנקיז בטורונטו, מייק טראוט עשה זאת ב-5:6 של האיינג'לס בסיאטל

לקראת סדרת סוף השבוע מול קנזס סיטי, החליטו בבולטימור להעלות את אחד הכשרונות הכי מבטיחים שלהם, מני מצ'אדו בן ה-20, לקבוצה הבכירה. האוריולס בונים על שחקן הבסיס השלישי, בתקווה שהוא יקדם אותם בשנים הקרובות. כנראה שגם הם לא חלמו שהתפוקה תגיע מהר כל כך. מצ'אדו ירה הלילה (בין שישי לשבת), במשחקו השני בלבד במייג'ורס, לצמד הומראנים מול הרויאלס והוביל את בולטימור ל-1:7 מוחץ. הילד פתח עם סולו הומראן בחמישי, הוסיף עוד פצצה של שלוש ריצות בשישי והעתיד נראה ורוד מאוד עבורו ועבור בולטימור.

עוד ב-AL: קליי בוכהולץ היה מצוין עם משחק מלא, שש הכשות ושתי חבטות חובה בלבד. בוסטון ניצלה זאת וגירדה 2:3 מול קליבלנד. החדשות הרעות בבוסטון הן הפציעה של וויל מידלברוקס, שככל הנראה סובל משבר במפרק כף היד. איצ'ירו סוזוקי היה חם עם חמש הכנסות רצים ב-4:10 של היאנקיז בטורונטו. גם מייק טראוט הכניס חמישה והאיינג'לס נעזרו בהגשה פרועה של ג'וש קיני בתחתית התשיעי וניצחו 5:6 את סיאטל. דטרויט נעזה בהומראן בן שלוש ריצות של פרינס פילדר, הומראן בתוך הפארק של אוסטין ג'קסון ושישה ושמונה של מקס שרצר, כדי להפוך פיגור ל-2:6 על טקסס, אצלה חבט ג'וש המילטון למספר 31 שלו. גם הוויט סוקס הפכו פיגור ועם ארבעה סולו הומראנים, כולל ווקאוף של ג'ור דאנקס, הם ניצחו 3:4 את אוקלנד. טמפה ביי עברה את מינסוטה החלשה עם 6:12.

ב-NL: סינסינטי קטעה בדיוק בזמן רצף של חמישה הפסדים עם 8:10 לא פשוט על הקאבס. רוי האלאדיי הגיע עם מוזה וסיים עם שמונה ושמונה, כשהוא מרשה שתי חבטות בלבד ב-1:3 של פילדלפיה על סנט לואיס. צמד של צ'ייס הדלי סידר לסן דייגו 8:9 בפיטסבורג. פול מהולם, במשחקו השני בלבד באטלנטה, הפציץ עם משחק מלא, בלי ריצות ועם שלוש חבטות חובה בלבד, ב-0:4 על המטס. הנלי רמירז פגש לראשונה את מיאמי מאז שעזב אותה לטובת הדודג'רס. הוא זכה לשריקות בוז מהקהל המקומי בפלורידה, אבל הכניס שתי ריצות בדרך ל-2:5 לקבוצה מעיר המלאכים. יוסטון ממשיכה לצבור ניצחונות בקצב של פעם בשבוע בערך והקורבן האחרון הייתה מילווקי, שנכנעה לסינגל מנצח של בריאן בוגוסביץ'. 3:4 ליוסטון בסיום. סטיבן שטרסבורג הסתפק בשישה ושישה, אבל ניצח בפעם ה-13 העונה ב-1:9 של וושינגטון על אריזונה. טים לינסקאם דווקא היה סביר, אבל רשם הפסד 12 (!) העונה, לאחר שמגישי קולורדו התחברו לשלוש חבטות חובה בלבד ב-0:3 על סן פרנסיסקו.

בואו לדבר על בייסבול בפורום הספורט האמריקאי של וואלה!

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully