וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: ניצחון בכורה לפייטון מאנינג בדנבר

10.8.2012 / 9:21

הקוורטרבק החדש של הברונקוס הסתפק ב-44 יארד ואיבוד ב-3:31 על הברס. 6:7 לפטריוטס על הסיינטס, מייקל ויק נפצע

בתום ציפייה ארוכה, ארוכה מדי אפילו, הפוטבול סופסוף חוזר אלינו. אחרי שניו אורלינס ניצחה את אריזונה במשחק היכל התהילה, אשר פתח לפני מספר ימים באופן רשמי את משחקי קדם העונה, הלילה (בין חמישי לשישי) נכנסו קבוצות רבות נוספות ברחבי הליגה לפעילות, לקראת החזרה של הדבר האמיתי, בעוד קצת פחות מחודש.

מרבית העיניים הופנו לשיקגו, שם עלה פייטון מאנינג למשחקו הראשון בקריירה עם חולצה עליה לא כתוב אינדיאנפוליס, אלא דווקא דנבר. מאנינג, לו היה זה גם המשחק הראשון מזה כשנה וחצי, לאחר שהושבת כזכור לאורך כל העונה החולפת בשל פציעה, הסתפק כהרגלם של הכוכבים במשחקי קדם העונה בהופעה קצרה, כשהוא רושם 4 מ-7 עם 44 יארד, אבל גם נחטף בסמוך לאנדזון של הברס. קיילב הייני, שהגיע בפגרה משיקגו לדנבר, הוביל את הברונקוס עם 7 מ-14 בדרך לניצחון מוחץ 3:31.

פייטון מאנינג שחקן דנבר ברונקוס. By: Jonathan Daniel, GettyImages
יקח זמן להתרגל. פייטון מאנינג מוביל את התקפת הברונקוס/GettyImages, By: Jonathan Daniel

גם טום בריידי פתח עונה והוא הסתפק ב-4 מ-7 עם 30 יארד, בניצחון של ניו אינגלנד על ניו אורלינס 6:7. ריאן מאטל עשה את רוב העבודה עבור הפטריוטס, עם 89 יארד באוויר, כשהרץ הצעיר שיין ורין מוסיף 64 יארד מרשימים על הקרקע. דרו בריס עלה לסדרה בודדת ורשם מסירה מדויקת מארבעה ניסיונות בלבד.

במשחקים נוספים, וושינגטון ניצחה 6:7 בבפאלו, כאשר על הטאצ'דאון היחידי במשחק אחראי רוברט גריפין השלישי, עם הופעת בכורה שכללה 4 מ-6 ו-70 יארד אוויריים. בולטימור ניצחה 17:31 את אטלנטה, כאשר הרכש שלה מאינדיאנפוליס, קרטיס פיינטר, מוסר לשלושה טאצ'דאונים וג'ו פלאקו מוסיף אחד באחוזים מצוינים. אנדי ריד חזר לפילדלפיה לאחר מות בנו, זכה לתשואות אדירות מהקהל המקומי וראה את קבוצתו מנצחת 23:24 את פיטסבורג עם שער שדה של אלכס הנרי מ-51 יארד, 12 שניות לסיום. יחד עם זאת, הוא גם ראה את הקוורטרבק שלו מייקל ויק נפצע ביד ומצבו כרגע לא ברור. ארון רוג'רס ופיליפ ריברס החליפו ביניהם איבודים במשחק בו ניצחה סן דייגו 13:21 את גרין ביי.

בואו לדבר על פוטבול בפורום הספורט האמריקאי של וואלה!

פוטבול בוואלה! ספורט

מייקל ויק שחקן פילדלפיה איגלס. By: Jeff Zelevansky, GettyImages
לא נראה טוב. ויק פצוע/GettyImages, By: Jeff Zelevansky

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully