וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: גאידמק ייתן לאוהדים עד 20% מהבעלות

10.8.2012 / 0:38

האוהדים מעוניינים לפחות ב-33 אחוזים ושני הצדדים ייפגשו בכדי לנסות ולהגיע לפשרה. הקבוצה תארח את אשדוד בנס ציונה

הסערה סביב הצטרפות עמותת האוהדים של בית"ר ירושלים למועדון ממשיכה להכות. ביום ראשון צריכה הקבוצה לעבור בבקרת התקציבים, שהכירה בסכום של 2.5 מיליון ש"ח עבור עמותת האוהדים ( 2 מיליון שגייסה עד עתה ועוד חצי מיליון שתגייס בעתיד) אך בשלב זה לא ברור האם בכלל תעביר העמותה את הכסף.

היום (שישי) צפויה להיערך פגישה בין עורכי דינו של ארקדי גאידמק לעורך הדין של עמותת האוהדים, אבישי ריינמן ונציגיה, כאשר כרגע המחלוקת העיקרית היא סביב אחוזי הבעלות שיקבלו האוהדים. האוהדים צפויים לדרוש לפחות 33% בעלות עם אופציה עתידית ל-50% בעתיד כאשר מנגד נציגיו של גאידמק מעוניינים לתת לאוהדים אחוזי בעלות נמוכים שלא יעברו את ה-20%, עם אפשרות לדילול בשנים הבאות.

יש לציין כי במידה ואנשי העסקים הירושלמים יעבירו את מיליון השקל שגייסו יחד עם שני מיליון ש"ח של גאידמק וארבעת מיליון השקלים מתרומות שגייס ניר ברקת, תוכל בית"ר לעבור בבקרת התקציבים ביום ראשון ולהימנע מהליך משפטי, אך יהיה זה ללא השחקנים שאינם חתומים בקבוצה והקבוצה תצטרך לגייס כספים ממקורות אחרים.

בתוך כך, מנסה ראש העיר ניר ברקת ב-24 שעות האחרונות לתווך בין הצדדים ויהיה מעודכן בכל רגע של הפגישה מחר, על מנת למנוע מצב בו לא ייסגר המתווה אותו הוא רוצה לראות במועדון יחד עם אנשי העסקים והאוהדים. אגב, באחת השיחות היום נאמר לאנשיו של גאיידמק כי "במידה והעמותה לא תזכה לאחוזי בעלות, אנשים יבטלו את המניות שלהם וה-2 מיליון שקל יהיו שווים מהר מאוד לפחות מחצי מהסכום, כך שאין מה לדבר על אחוזי בעלות נמוכים". לפיכך, קבעו הצדדים להתדיין מחר שוב בניסיון להגיע לסיכום שיתאים לכל הצדדים.

בשבת הקרובה תארח בית"ר את מ.ס אשדוד באיצטדיון בנס ציונה בשעה 18:45 בנס ציונה. מחיר הכרטיס למשחק יהיה אחיד ויעמוד על 30 ש"ח.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully