וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים במו"מ מתקדם עם קורטני פלס

9.8.2012 / 21:04

שחקנה של גלבוע/גליל בשתי העונות האחרונות צפוי לשלם 50 אלף דולר לגליל בתמורה להתרת חוזהו. קרייג סמית' מועמד

לאחר שהחתימה עד כה שניים משחקני מכבי אשדוד (מאיר טפירו וג'וש דאנקן), נודע הערב (חמישי) כי גם קורטני פלס נמצא בדרכו להפועל ירושלים. פלס (25, 1.98), שחקנה של הפועל גלבוע/גליל עליון בשנתיים האחרונות, יחתום במועדון של שרון דרוקר לעונה אחת, כשבמידה והעסקה אכן תצא לפועל, ישלם השחקן סכום של 50 אלף דולרים למועדון הצפוני בתמורה להתרת חוזהו.

בנוסף, הקבוצה מנהלת משא ומתן גם עם קרייג סמית', כפי שפורסם בלעדית בוואלה! ספורט. הפאוור פורוורד האמריקאי , שיחק בעונה החולפת בפורטלנד טריילבלייזרס מה-NBA, במדיה העמיד ממוצעים של 3.3 נקודות ו-2.3 ריבאונדים ב-9.9 דקות למשחק. השחקן יכול לשחק בישראל גם בעמדה 4 וגם בעמדה 5, מה שהופך אותו לחיוני מאוד לסגל של שרון דרוקר.

פלס, שהגיע לגלבוע/גליל בעונת 2010/11, נתן עונה טובה והעמיד ממוצעים של 12.6 נקודות, 4.5 ריבאונדים ו-1.7 חטיפות למשחק, אך בעונה שלאחר מכן ירדו ממוצעיו ל-11.5 נקודות, 4 ריבאונדים ו-2 איבודים למשחק. עם זאת, האירוע הכי זכור מהעונה שעברה של פלס התרחש דווקא מחוץ לפרקט, אז נהג השחקן בשכרות, ואף תקף את השוטר שעצר אותו.

הפורוורד החל את לימודיו במכללת צפון קרוליינה סטייט בשנת 2005, וכבר בשנתו השנייה עשה את קפיצת המדרגה לחמישייה של המכללה, שבמקביל הוא נבחר לחמישייה השנייה של ה-ACC ומוביל את המכללה עד לגמר הטורניר האיזורי. אחרי שסיים את לימודיו בסוף עונת 2008/9, ניסה את מזלו בדראפט ה-NBA וכשלא התקבל העביר את העונה שעברה במדי AEL לימאסול הקפריסאית במדיה רשם 9.7 נקודות ו-2.4 ריבאונדים בממוצע למשחק ביורוצ'אלנג'. העונה שיחק בקרבאנוס, ורשם 9.7 נקודות ו-4.5 ריבאונדים בממוצע למשחק ב-12 משחקים בליגה הקפריסאית.

קרייג סמית' במגעים עם הפועל ירושלים

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully