וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו קיבלה אישור זמני לארח באיצטדיון טוטו

9.8.2012 / 20:23

נציגי התמ"ת ביקרו באיצטדיון, ויאפשרו לארח את עירוני קרית שמונה בגביע הטוטו בשבוע הבא. יובל שבתאי הושעה

בזמן שבצוות המקצועי של הפועל עכו עסוקים בהכנת הקבוצה לפתיחת הליגה, מה שמטריד בעיקר את הקהל הוא נושא האיצטדיון שטרם אושר. אחרי שהשבוע נמנעה מהקבוצה האפשרות לארח את מכבי חיפה במסגרת גביע הטוטו באיצטדיון טוטו, שנחנך רק לפני שנה, היום (חמישי) ביקרו אנשי משרד התמ"ת שהעניקו אישור זמני לשבועיים בלבד לארח משחקים.

האישור המדובר כפוף עדיין את אישור משטרת ישראל, שנציגיה יקיימו ביקורת באיצטדיון ביום רביעי הבא, אבל זו צפויה לתת גם היא אישור לאחר שבביקורת הקודמת נתבקשו אנשי האיצטדיון להתקין מצלמת אבטחה נוספת, והעניין סודר מאז. משמעות הדבר היא שבשבועיים הקרובים יעמלו אנשי עכו על מתן פתרונות לליקויים שנמצאו, ובמקביל תוכל הקבוצה לארח את משחק גביע הטוטו הבא שלה מול עירוני קרית שמונה לעיני הקהל.

במקביל נדמה כי הנושא החם ביותר שבו עסוקים רוב אנשי הקבוצה קשור ליובל שבתאי, שבחר להחרים את המשחק מול חיפה ביום ראשון. שבתאי כבר הודיע כי הוא לא ישוב לאימונים עד שנושא החוזה שלו יוסדר, אבל בינתיים בקבוצה הודיעו כי הקשר מושעה עד הודעה חדשה. למרות הדברים, למועדון אין כוונה לשחרר את השחקן וייעשו מאמצים לפתור כמה שיותר מהר את התסבוכת שנוצרה.

עכו, שתתארח ביום שבת אצל בני סכנין (20:30), קיימה הפוגה היום כאשר ראשי המועדון ויתרו על אימון לטובת פעילות גיבוש בבריכות מלון חוף התמרים. מטרת הפעילות הייתה להוריד מהעומס מהשחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully