וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטע ריבקין: "הייתה טעות שטותית, מקווה לשפר את זה"

המתעמלת הישראלית הייתה מרוצה מיום התחרויות הראשון אותו סיימה במקום ה-14, מלבד נפילת הכדור: "רגע של חוסר ריכוז"

ערוץ 1 - אולימפיאדה

צפו בתרגילים של ריבקין והנבחרת, באדיבות הערוץ הראשון

עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

נטע ריבקין החלה היום (חמישי) את השתתפותה במוקדמות הקרב רב בהתעמלות אומנותית, ולמרות תרגיל טוב בחישוק סיימה את יום התחרויות הראשון רק במקום ה-14, בעקבות נפילת הכדור בתרגיל השני. ריבקין השיגה ניקוד של 27.450 בחישוק, אולם הסתפקה רק ב-26.200 בתרגיל השני ונסוגה מהמקום השביעי ל-14, כשרק 10 הראשונות תעפלנה לגמר. מחר ייערכו שני התרגילים האחרונים, בסרט ובאלות, כשתרגיל האלות הוא החזק של ריבקין ובו היא זכתה במדליית הארד באליפות העולם האחרונה.

"החישוק היה באמת תרגיל טוב שלי ובכדור, חוץ מזה שהייתה לי טעות גסה, עשיתי את כל מה שצריך מבחינת האלמנטים", סיכמה ריבקין את שני התרגילים הראשונים שלה. "הייתה טעות שטותית, ואני מקווה לשפר את זה. מחר אני עושה אלות וסרט, ואני מקווה לעשות תרגילים טובים כדי להיכנס לגמר. אני אעשה את הכל כדי להצליח. אני צריכה הרבה יותר ריכוז, אני מאמינה שמה שקרה עם הכדור היה רגע של חוסר ריכוז, אבל לא הרגשתי לחץ מזה שהייתי אחרונה".

באשר להתרגשותה באולימפיאדה השנייה, אמרה ריבקין: "הפעם, לעומת בייג'ינג, התחושה הייתה שונה אבל זו עדיין אולימפיאדה ויש התרגשות. היה הרבה קהל ואני רוצה להודות לכל מי שהיה באולם ועודד אותי. זה נתן לי הרבה כוח ומוטיבציה. אני לא רוצה לדבר כרגע על מיקומים ולאן אני יכולה להגיע כאן. אני אעשה את המקסימום".

קפטנית הנבחרת מורן בוזובסקי: "אנחנו מרוצות מהתוצאות וגם המאמנות שלנו. זה מה שחשוב. מחר נעשה את התרגיל החזק שלנו ומה שחשוב זה לעלות לגמר. אני לא משווה את היכולת שלנו לנבחרות אחרות, אלא למה שאנחנו יכולות לעשות".

פולינה ז'קולוז'ני: "הכי חשוב זה לא לצאת מריכוז, המטרה היא לעלות לגמר ושם הכל יתחיל מאפס".

מרינה שולץ, צעירת המשתתפות במשלחת הישראלית ללונדון: "עשינו את המקסימום. מבחינתי היה ממש מרגש אבל הייתי בטוחה לגבי מה שעשיתי כי אני עושה את זה בכל יום". ויקטוריה קושל: "אני מקווה שנסיים במקום השישי".

מחר בתרגיל של החישוקים והסרטים, הסגל ישתנה כשמרינה שולץ תאבד את מקומה לטובת נועה פלצ'י, שתחליף אותה. אלה שמפולוב, שהיא גם המאמנת האישית של ריבקין וגם של הנבחרת, נראתה די נסערת בסיום יום התחרויות, ככל הנראה בשל דירוגה הנמוך יחסית של ריבקין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית. רויטרס
מרוצות אחרי היום הראשון. נבחרת ההתעמלות האומנותית של ישראל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully