וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמון: "ידין לא ישוחרר לקבוצה בישראל, מאיגייבור ניפרד"

הבעלים של הפועל ת"א סיפר על עתידם: "ידין שולח מסרים שהוא לא רוצה להישאר, איגייבור רוצה לספרד". ממן סיכם לעונה

הפועל תל אביב ממשיכה להעלות הילוך בהכנות לתחילת העונה, ואחרי שבקרת התקציבים אישרה את תקציב המועדון שיעמוד על כ-33 מיליון שקל, בקבוצה עסוקים בפאזל הרכבת השחקנים. היום (חמישי) התייחס הבעלים חיים רמון בבלוג אישי שהוא חנך באתר 'האדומים' להכנות של הקבוצה, והתייחס גם לבעיות הקיימות עם אביחי ידין.

"למעשה רק משלשום הקבוצה עברה לבעלותי, זאת בשל עיכובים בירוקרטיים מטעם ההנהלה הקודמת ומצד ההתאחדות, מה שהצר מאוד את צעדינו והקשה עלינו לתפקד כראוי", כתב רמון. "למרות כל הקשיים, העברנו בבקרת התקציבים את כל השחקנים שישתייכו לסגל הפועל תל אביב בעונה הקרובה. נכון לעתה, יש לנו גרעון של שמונה מיליון שקל בבקרת התקציבים, והכיסוי שלו יגיע גם דרך מכירת שחקנים. נוסא איגייבור מנהל משא ומתן עם קבוצה מספרד ויש לו עוד הצעות למקרה והעסקה המדוברת לא תצא לפועל, הוא שחקן נהדר ואיש משכמו ומעלה שהוכיח נאמנות כשנתן את הלב במשחק הדרבי האחרון בגביע הטוטו, אבל נצטרך להיפרד ממנו באהבה והבנה הדדית, שכן גם הוא ביקש להגשים את חלומו לשחק בספרד ומשם להגיע אפילו לקבוצות היותר בכירות".

לגבי ידין, כתב רמון: "אביחי ידין, שקיבל הצעה מכובדת לחוזה ארוך טווח בתנאים מעולים, שולח רמזים עבים כי הוא לא מעוניין להישאר בכלל בהפועל תל אביב ושזו החלטתו הסופית. אני לא יודע מי נותן לו עצות, אבל נראה כי הוא גם לא רוצה לשחק אצלנו וגם מעוניין לקבל שחרור בסכום מינימלי וללכת לאחת היריבות שלנו בישראל. בנושא הזה אני יכול להבטיח לכם כי השחקן לא ישוחרר לקבוצה בישראל".

רמון התייחס גם למטרות של המועדון, ואמר: "המטרה שלנו היא הליגה האירופית. אם נגיע לשם, נקבל את הרוח הגבית הכלכלית הדרושה לנו לפיתוח יתר התוכניות שיש לנו וגם לחיזוק נוסף לקבוצה הבוגרת. ביום שישי תיערך ההגרלה בשוויץ, ומכיוון שיש סיכוי של 1:32 שנקבל את הקבוצה הרוסית של סמואל אטו (אנז'י. ע.ג), היה לי ברור שאם אסע ובאמת נקבל את אטו וחבריו הרוסים בהגרלה, לא יהיה לי לאן לחזור. לכן מי שייצג אותנו הוא יו"ר הדירקטוריון, פרופסור משה בר ניב, אליו יצטרף מנהל הקבוצה הוותיק שחזר אלינו, מורדי דדון".

בתוך כך, הקשר חנן ממן, אשר יושאל מהפועל חיפה, סיכם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת ואמור להצטרף לאימוני הפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully