וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מצא את אימא במפרץ

מרקו סקוטרו מתאקלם מצוין בסן פרנסיסקו ושבע ריצות שהכניס הובילו ל-0:15 ענק על סנט לואיס. אוקלנד גברה על האיינג'לס

סן פרנסיסקו מובילה לאורך תקופה ארוכה את המירוץ המשולש ב-NL מערב והיא ממש לא רוצה לאבד את מקומה בפלייאוף בישורת האחרונה. הלילה (בין רביעי לחמישי), מרקו סקוטרו סידר לג'איינטס עוד קצת אוויר לנשימה. שחקן הבסיס השלישי, שהגיע רק לפני שבועיים למפרץ, התפוצץ על האלופה סנט לואיס והכניס שבע ריצות בניצחון הענק 0:15. סקוטרו היה רחוק טריפל בלבד מהשגת הסייקל, כשהוא מקנח את המשחק עם גרנד סלאם עוצמתי.

עוד ב-NL: הדודג'רס לא מוכנים לתת לסן פרנסיסקו לברוח והם נמנעו מסוויפ ביתי מביך מול קולורדו עם 4:6, כולל הומראן של מאט קמפ. לעומתם, הצלע השלישית במירוץ אריזונה, הפסידה 7:6 לפיטסבורג המצוינת. הפייראטס נעזרו בניל ווקר, שהכניס חמש ריצות ומצידם, התקרבו מעט לסינסינטי, שהפסידה 3:2 במילווקי. קלייטון ריצ'רדס זרק משחק שלם עם חמש חבטות חובה בלבד ב-0:2 של סן דייגו על הקאבס. אטלנטה נעזרה בהתעוררות מאוחרת, שברה שוויון וניצחה 6:12 את פילדלפיה. מיאמי נעזרה בצמד של ג'אנקרלו סטנטון והכתה 0:13 במטס. ולקינוח, ג'יו גונזאלס הנפלא סגר משחק מלא עם שבע הכשות ואף הוסיף הומראן ב-3:4 של וושינגטון על יוסטון.

ב-AL: רצף 11 ההפסדים של קליבלנד נקטע סופסוף, עם 2:6 על מינסוטה. טקסס חגגה עם ארבעה הומראנים בפנווי פארק (כולל מספר 30 של ג'וש המילטון) וניצחה 9:10 את בוסטון. האיינג'לס לעומת זאת, רשמו חמישה הומראנים (כולל צמד של קנדריס מוראלס ומספר 29 של מארק טרמבו), אבל הפסידו ליריבה על המקום השני במערב אוקלנד, 9:8. סטיב ג'ונסון הצעיר, עלה לפתיחה ראשונה בקריירה ובשישה אינינגים ניפנף תשעה רצים ב-2:9 של בולטימור על סיאטל. קרטיס גרנדרסון הגיע ל-30 הומראנים והכניס ארבע ריצות ב-8:12 של היאנקיז על דטרויט. אלכס קוב נתן לטמפה ביי שבעה ושבעה ב-2:3 על טורונטו וג'רמי גות'רי ניצח לראשונה מזה חודשיים וחצי, כשעם שמונה ושישה נתן לקנזס סיטי 1:2 על הוויט סוקס.

בואו לדבר על בייסבול בפורום הספורט האמריקאי של וואלה!

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully