וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: תקציב המועדון יעמוד על כ-33 מיליון שקל

למרות ההצהרות על תקציב מינימום, בקרת התקציבים אישרה את התקציב הגבוה. דנין סיכם, מרעי הושעה משני משחקים

ברני ארדוב

צפו בתגובות לאחר הדרבי הגביע הטוטו

למרות ההצהרות על תקציב מינימום, הבקרה התקציבית אישרה השבוע את תקציב הפועל תל אביב שיעמוד בינתיים על 33 מיליון שקלים וזאת טרם שחקני רכש נוספים הצטרפו לקבוצה וללא חוזהו של אביחי ידין, המוערך בכמעט שני מיליון שקלים. על מנת להשלים את התקציב ולהעביר כמעט את כל החוזים, פרט לידין כאמור, הבעלים החדש, חיים רמון, הפקיד ערבויות אישיות של כבערך שישה מיליון שקלים ואם הפועל לא תמכור את נוסא איגייבור או את טוטו תמוז ולא תעפיל לאירופה, הבקרה תשתמש בערבויות האלה לחסות את תקציב הקבוצה.

בתוך כך, אלירן דנין סיכם את תנאיו במועדון. בנוסף למגן השמאלי, גם הקשר הברזילאי ברונו קוטיניו מתקרב להפועל תל אביב והיום הוא נחת בישראל ואמר: "אני מקווה שאסגור את החוזה מהר ואשחק בהפועל תל אביב, שזה מועדון בעל שם עצום בישראל וידוע בהצלחותיו גם באירופה".

בנושא אחר, נראה כי חלוץ הקבוצה, טוטו תמוז, עושה מאמצים גדולים להשתחרר מהפועל ללא תמורה. הבוקר הגיש עורך דינו תביעת בוררות כנגד המועדון בה הוא מבקש שחרור מיידי מהאדומים. הבקשה נגזרת מהעובדה שנקנס החלוץ, שלא כדין לטענתו, על ידי טביב בכ-40 אלף בגין התפרצותו לאחר משחק גמר הגביע האחרון.

בתוך כך, הודיע היום בית הדין של ההתאחדות לכדורגל כי חלוץ הפועל תל אביב ויקטור מרעי הושעה משני משחקים בפועל בעקבות התנהגות לא הולמת בדרבי התל אביבי בגביע הטוטו (0:1 למכבי). הפועל תל אביב נקנסה ב-10,000 שקלים. האדומים הודיעו כי מכרו עד כה 7,390 מנויים.

מאמן נבחרת ישראל אלי גוטמן עם בעלי הפועל תל אביב חיים רמון. ברני ארדוב
הפקיד ערבויות אישיות בסך של שישה מיליון שקל. רמון/ברני ארדוב

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully