וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: אילוז מונה לקפטן נוסף במקום גביש

8.8.2012 / 15:42

עוד שינויים בבאר שבע: הבלם שהוצג כקפטן והוחלף בסוארס כלל לא יענוד את הסרט. סיראז' נאסר שוקל פניה לבוררות

מגן הפועל באר שבע אביתר אילוז מונה לתפקיד הקפטן השני של הפועל באר שבע בעונה הקרובה, כך נודע לוואלה! ספורט. ההחלטה שקיבל המאמן אלישע לוי היא סופית והמשמעות היא שהבלם עודד גביש לא ישמש כקפטן. במועדון טוענים שגביש ויתר על הסרט בעצמו לאחר שיחה עם הנהלת הקבוצה במחנה האימונים ולוי העדיף למנות שחקן בית לתפקיד הזה.

"עודד שחקן חשוב מאוד ומקובל בחדר ההלבשה, אבל הוא לא יהיה קפטן. אלישע לוי הוא הסמכות להחליט מי יהיה הקפטן ומי לא", אמרו היום (רביעי) במועדון. כזכור, לאחרונה פרסמנו כי לוי החליט להעניק את סרט הקפטן לסוארס במקום לגביש שהוצג ככזה במסיבת העיתונאים לרגל פתיחת העונה.

בעניין אחר: סיראז' נאסר שוקל פניה לבוררות בעניין החוזה שלו בקבוצה. השחקן לא ייכלל בסגל גם למשחק מול עירוני רמת השרון ואמר לחבריו כי ההחלטה שהתקבלה עשויה לפגוע בקריירה שלו. השחקן מנסה לחפש קבוצה באירופה על מנת להשתחרר מהחוזה עם הקבוצה, אך בינתיים לא הוגשה הצעה רשמית עבורו.

במועדון מקווים שבימים הקרובים תושלם עסקת העברת דיא סבע ורועי קהת ממכבי תל אביב. כזכור, אתמול הציעה מכבי תל אביב את הקשר אלי זיזוב, אך במועדון דחו את האפשרות להחתימו. לוי מחפש כעת גם קשר אחורי זר, מאחר והקשר עם פטריק אוסיאקו הקנייתי נותק והוא אינו מגיע בשלב זה לישראל. ביום שבת תארח הקבוצה את עירוני ניר רמת השרון במסגרת המחזור השלישי של גביע הטוטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully