וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: בי לייק מייק

האיינג'לס הפסידו 10:4 לאייז, אבל מייק טראוט הנהדר חגג יום הולדת 21 עם הומר. מייק פיירס ממילווקי התקרב למשחק מושלם

ברחבי הליגה מסתובבים לא מעט כוכבים גדולים, אבל אם למישהו עדיין יש ספק מי הוא הגדול מכולם בימים אלו, הספק הזה מתחיל להיעלם. מייק טראוט, שחגג הלילה (בין שלישי לרביעי) את יום הולדתו ה-21 בסך הכל, עשה זאת כמו גדול, עם הומראן מספר 20 העונה, במשחק מול אוקלנד. טראוט ממשיך לספק מספרים מדהימים, עבור בחור בגילו ועבור כל שחקן בייסבול למעשה ולנו רק נותר לשבת בנחת ולחזות במטאור הזה. את המשחק אגב, ניצחה בכלל אוקלנד, שעם 4:10 בזכות ארבעה הומראנים משלה ומשחק טוב של ברטולו קולון, טיפסה חצי משחק מעל המלאכים.

עוד ב-AL: דטרויט שוב ניצחה את היאנקיז, הפעם 5:6. מיגל קבררה חבט להומראן שני ברציפות מול הפסים וגם הוא נמצא בשיא כושרו. בולטימור המשיכה להראות אופי מדהים עם 7:8 על סיאטל אחרי 14 אינינגים, הניצחון ה-12 ברציפות של האוריולס באקסטרה אינינגים. מאט וויטרס חבט לצמד, אדם ג'ונס לווקאוף סינגל. קליבלנד המפוררת ספגה הפסד 11 ברציפות, 7:5 ממינסוטה, ששמה שלוש ריצות בשביעי ושלוש בתשיעי ללא מענה. ריאן דמפסטר סיפק שישה ושני שליש עם שש הכשות ובלי אף ריצת חובה וקצר ניצחון ראשון בטקסס ב-3:6 על בוסטון. אוון לונגוריה חזר אחרי שלושה וחצי חודשי פציעה והכניס ריצה ב-1:4 של טמפה ביי על טורונטו. קנזס סיטי הפילה את הוויט סוקס עם 2:5.

ב-NL: מייק פיירס לקח איתו משחק מושלם אל תחילת האינינג השביעי. שם זה נקטע והמגיש של מילווקי נאלץ להסתפק בשמונה ושבע עם ניצחון ב-1:3 על סינסינטי. באסטר פוזי בטירוף עם הומראן חמישי באוגוסט, כשהפעם הוא הכניס שלוש ריצות ב-2:4 של סן פרנסיסקו על סנט לואיס. פילדלפיה קיבלה הצגה מקול המלס, שעם משחק מלא ושש הכשות ניצח 0:3 את אטלנטה. ריאן הווארד תרם הומראן. אריזונה ביצעה מהפך גדול עם שבעה ריצות ללא מענה בשני האינינגים האחרונים וניצחה 4:10 את פיטסבורג, צמד לכריס ג'ונסון. מיאמי גברה 2:4 על המטס, רצף החבטות של חוזה רייס עלה ל-25, שווה לשיא הקבוצה. דני אספינוזה הכניס את כל שלוש הריצות של וושינגטון, כולל המכריעה בסינגל ב-12, שסידרה 2:3 על יוסטון. סן דייגו גברה 4:7 על הקאבס ואילו קולורדו נעזרה בארבע חבטות ושלוש הכנסות רצים של הרוקי ג'וש ראטלדג' וניצחה 1:3 את הדודג'רס.

בואו לדבר על בייסבול בפורום הספורט האמריקאי של וואלה!

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully