וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ברקת: "יהיה תקציב לבית"ר, וגדול יותר משחשבנו"

8.8.2012 / 12:56

הבקרה צפויה לאשר את תקציב בית"ר: קורנפיין יקצץ בשכר, גאידמק יזרים כסף, כל השחקנים יוחתמו. סטיבן כהן בבוורן

יח"צ - חד פעמי

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

התקדמות חיובית במצבה של בית"ר ירושלים. נציגי הקבוצה הגיעו הבוקר (רביעי) לבקרת התקציבים מתוך רצון להעביר את התקציב ולהימנע בכל דרך ממעבר להליך משפטי. על פי גורם בבקרה, "צריך לסדר רק עוד כמה פרטים קטנים, אבל אני מאמין שביום ראשון התקציב של בית"ר יעבור".

לפי הסיכומים עם הבקרה, יושב הראש איציק קורנפיין קיצץ משמעותית בשכרו (הוריד כ-700 אלף שקל משכרו), ארקדי גאידמק יזרים קרוב לשני מיליון שקל, ויחד עם הסכומים שגויסו מעמותת האוהדים ומאנשי עסקים - הקבוצה הצליחה לגייס שלושה מיליון שקלים נוספים שיאפשרו להחתים את ששת השחקנים שמתאמנים עם הקבוצה, אבל טרם חתמו: דן אייבינדר, עמית בן שושן, חן עזריאל, שי חדד, תומר בן יוסף וחיים מגרלשווילי. כמו כן, הקבוצה עשויה לצרף עוד זר או שניים.

כמו כן, על פי המתווה, גאידמק יחזיק שליש מהקבוצה, אנשי העסקים יחזיקו שליש, ועמותת האוהדים תחזיק בשליש. בשנה הבאה השליש של גאידמק צפוי להתחלק בין האוהדים לקבוצת אנשי העסקים.

ראש העירייה ניר ברקת יצא אופטימי מהפגישה, ואמר לכתבים: "זה רגע היסטורי לבית"ר. בהתחשב במשבר שבו הקבוצה הייתה, בשילוב של הרבה כוחות, ביניהם תורמים, אוהדים, אנשי עסקים וארקדי גאידמק, אנחנו יוצאים מפה היום עם תוצאות משמעותיות: אנחנו יכולים גם לאשר את התקציב, וגם להביא חיזוק. אנחנו יוצאים לדרך חדשה שבה יש שותפות גורל בין האוהדים, אנשי עסקים והקבוצה, ויכולים לצאת קדימה. ברגע שכל האנשים שהבטיחו ישימו את הכסף, נוכל לא רק להעמיד תקציב, אלא אפילו תקציב יותר גדול משציפינו בתחילה".

בתוך כך, קשר הקבוצה סטיבן כהן חתם היום בבוורן הבלגית לשנתיים. הצרפתי עבר בדיקות רפואיות בקבוצה מהמקום ה-12 בליגה הבלגית הבכירה, שצברה נקודה אחת בשני משחקים.

קורנפיין: "מדובר בסכום משמעותי"

שמוליק לוי אמר אחרי הפגישה עם הבקרה ש"אנחנו יוצאים בהרגשה שמדובר ביום היסטורי. צריך להגיד תודה רבה לאוהדי בית"ר שתרמו המון כדי להציל את הקבוצה. אפשר להגיד שאנחנו מצילים את הקבוצה. נשארו כמה פרוצדרות קטנות, אבל יש הבטחה שלאוהדים תהיה נציגות בדירקטוריון שיוקם, הם יוכלו לקבוע את המתווה שיהיה בבית"ר ירושלים. אנחנו מרוצים מאוד.

"יהיו שחקני חיזוק, יש עוד שלושה מיליון שקל לחיזוק, אני חושב שזה מה שהאוהדים אמרו כל הזמן, שהם רוצים קבוצה טובה. לא דיברנו על לשלוט, אנחנו לטובת הקבוצה. אנחנו יוצאים עם תקווה, זה הדבר הכי חשוב שיכול להיות".

לוי הוסיף ש"צריך להודות לאיציק קורנפיין, שהסכים לקיצוץ משמעותי בשכרו. אני מסתכל על חצי הכוס המלאה. ארקדי עומד לצדנו ברגע האמת, הוא עשה את המהלך, ארקדי תרם תרומה כספית. הרבה מעבר למה שחשבנו. זה הגיע בעזרתו של ניר ברקת, שעשה הרבה מעבר למה שהיה אפשר לעשות".

איציק קורנפיין: "אני מעריך שנקבל את כל האישורים ביום-יומיים הקרובים. ברגע שנביא את המסמכים המאושרים נעביר את התקציב. ארקדי הכניס את היד לכיס, גם הסכום שעמותת האוהדים נתנו מיועדים נטו לחיזוק הקבוצה. ארקדי התעקש על כך שהכסף שתרם יהיה לטובת חיזוק. אני לא רוצה להיכנס למספרים, אני יכול להגיד שמדובר בסכום משמעותי וגדול בהרבה ממה שציפינו. לא טריוויאלי שראש עיריית ירושלים מגיע לכאן לבקרה התקציבית, ברקת הוא אוהד של בית"ר וחשובה לו העיר ירושלים. עבדתי כל השנה ללא שכר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully