וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: שבתאי החרים את המשחק, וצפוי להיענש

הקשר טוען כי הוא משחק ללא חוזה ומסרב לשוב להתאמן עד אשר הנושא ייפתר: "ציון מתחמק ממני". רועי לוי ייעדר כחודש

אדריאן הרבשטיין

על רקע פתיחת העונה הטובה של הפועל עכו, שסיימה את משחקה הראשון אתמול (שלישי) מול מכבי חיפה ב-1:1, בקבוצה עסוקים לא מעט בהתנהלותו של הקשר יובל שבתאי. השחקן החרים את המשחק במסגרת גביע הטוטו, לא הופיע אליו בטענה כי יושב ראש המועדון ציון וייצמן מתעלם ממנו, ומסרב לשוב להתאמן עד אשר העניין לא ייפתר.

"כבר כמה שבועות שאנחנו מנהלים משא ומתן, ובתקופה האחרונה ציון קצת מתחמק ממני ולא מחזיר לי תשובה ברורה", סיפר שבתאי לוואלה! ספורט. "הזמן שלי מתקצר כי אני צריך לדאוג לעצמי לעונה הקרובה. העניין הזה צריך להיפתר, וכרגע אני שחקן חופשי. עד שהעניין לא ייפתר, אני לא אשחק. לא הגיוני שאני אשחק בלי חוזה. רק אתמול בערב נודע לי על מותה של אימו של ציון. אני משתתף בצערו, לא ידעתי מכך והתזמון של הצעד שלי היה קצת בעייתי".

בכל מקרה, בקבוצה השמיעו כעס רב כלפי שבתאי, והודיעו כי הוא יעמוד לוועדת משמעת פנימית בה הוא צפוי להיענש בחומרה. בכל מקרה, בקבוצה טוענים כי השחקן חתום על חוזה ועליו לכבד אותו.

בתוך כך, רועי לוי שפתח במשחק והוחלף אחרי עשר דקות לאחר שפרק את הכתף, פונה לבית חולים שם הוחזרה הכתף למקומה. בעקבות הפציעה, מי שהוקפץ לסגל ולהרכב היה שגיב כהן, שעלה לשחק עם חום אחרי שלא התאמן מספר ימים. בכל מקרה, לוי צפוי להיעדר במהלך החודש הקרוב.

שחקני הקבוצה יהנו היום מיום חופשי, ומחר ישובו להתאמן בשעות אחר הצהריים כהמשך ההכנה לקראת המשחק הבא בגביע הטוטו בשבת מול בני סכנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully