וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה באזרבייג'אן: אבטחה כבדה וכלבי גישוש

תהל אלון

7.8.2012 / 20:06

עיתונאים מקומיים לא הורשו להתקרב לאלופה הישראלית, שתנסה לשמור על ה-0:4 מהמשחק הראשון (ד, 19:00, ספ' 2)

כשברשותה יתרון מבטיח 0:4 מהמשחק הראשון, ערכה עירוני קרית שמונה אימון מסכם באזרבייג'אן לקראת משחק הקבוצה מחר (רביעי, 19:00, ספורט 2) נגד נפטצ'י באקו במוקדמות ליגת האלופות. ניצחון צפוי בסיכום המשחקים יעלה את האלופה הישראלית לשלב הפלייאוף, מרחק שני משחקים בלבד מעלייה היסטורית לשלב הבתים של מפעל הקבוצות היוקרתי בעולם.

בתקשורת האזרית דיווחו היום על אבטחה כבדה יחסית סביב קרית שמונה, כשגם מרוב העיתונאים נמנע מלהתקרב במשך דקות ארוכות לאלופה הישראלית. כלי התקשורת גם סיפרו על כלבי גישוש שהוכנסו לחדרי ההלבשה לפני ששחקני קרית שמונה והצוות המקצועי החלו להתאמן.

בקרית שמונה זעמו על כך שהמשחק לא אמור היה להיות משודר בישראל ועל כך שהם בכלל צריכים להילחם על שידור משחק של האלופה הישראלית במוקדמות ליגת האלופות, אבל בסופו של דבר התאפשר השידור בערוץ ספורט2, לבקשת הקבוצה.

מאמן הקבוצה גילי לנדאו אמר במסיבת העיתונאים לפני המשחק: "לעיתים במשחקים מהסוג הזה אנחנו האויב של עצמנו אם נדע להתגבר על עצמנו הדרך לניצחון תהיה סלולה. המטרה שלנו היא להבקיע כאן שער, אנחנו יודעים שזה יכול לגמור את הסיפור, ננסה לצנן את ההתלהבות שהם יעלו איתה בתחילת המשחק".

המגן אלעד גבאי הוסיף: "לא באנו לטיול ואנחנו לא מקלים ראש בבאקו, זאת יריבה ביתית קשה מאד. ברור שאם נחזור בלי לעבור שלב זה כישלון אבל אנחנו לא חושבים שכבר עלינו, מחכה לנו משחק קשה".

לנדאו עשוי לבצע מספר שינויים בהרכב כדי להוריד עומסים מחלק מהשחקנים לקראת עונה ארוכה שמצפה לקבוצה, אחרי שהיא קרובה לפחות להבטחת המקום בשלב הבתים של הליגה האירופית. מי שייעדרו מהסגל הם כמובן הבלם איתן טיבי, שעזב למכבי תל אביב, והקשר דויד סולארי, שנפצע במהלך המשחק הראשון וייעדר כחצי שנה מהמגרשים. לעומת זאת, לאסלו לנצ'ה ההונגרי צפוי לפתוח בהרכב.

הרכב משוער: דני עמוס, אלעד גבאי, שיר צדק, סלאח חסארמה, דושאן מטוביץ', בראיין חרסיסיץ', דרקו טאסבסקי, אדריאן רוצ'ט, שמעון אבוחצירא, לאסלו לנצ'ה, ברק בדש.

בקבוצה המארחת מבינים שהסיכוי לבצע מהפך לא באמת קיים, אבל נחושים להחזיר מעט מהכבוד. הקפטן, ראשאד סדיגוב, אמר: "למרות התוצאה במשחק הראשון, אנחנו מתכוננים לגומלין ברצינות וגם אם נודח, אנחנו רוצים לנצח. אנחנו רוצים לשפר את מצב הרוח לקראת המעבר שלנו ממוקדמות ליגת האלופות לפלייאוף העלייה לליגה האירופית, כי אנחנו רוצים לעלות שם לשלב הבתים".

המאמן טארלאן אחמדוב הוסיף: "התקווה שלנו עדיין לא מתה. הם הבקיעו הרבה במשחק הראשון ועכשיו אנחנו רוצים לעשות את זה. אחרי המשחק הראשון אנחנו מכירים את קרית שמונה יותר טוב".

הרכב משוער: ראוף מחדייב, ראיל מליקוב, אלווין יונוסזאדה, איגור מיטרסקי, ברונו ברטולוצ'י, אריק ראמוס, ראשאד סדיגוב, ג'ולויוס ווביי, פלאביניו, מירחוסיין סיידוב, ניקולאס קנאלס.


עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully