וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורסם סגל הנבחרת להונגריה: זימון בכורה לחן עזרא

7.8.2012 / 11:19

קשר הרכש של מכבי חיפה נכלל בסגל של אלי גוטמן למשחק ברביעי הבא. המאמן: "הקפדנו לשמור על התלכיד ממחנה האימונים"

מאמן נבחרת ישראל אלי גוטמן פרסם הבוקר (שלישי) את סגל הנבחרת למשחק הידידות מול הונגריה שיתקיים ב-15 באוגוסט בשעה 21:15 שעון ישראל. הבשורה הגדולה: קשר מכבי חיפה חן עזרא קיבל זימון בכורה. גם אביחי ידין נכלל בסגל למרות שכרגע אין לו קבוצה לעונה הבאה. הנעדרים הבולטים מהסגל: חלוץ גנק אליניב ברדה, החלוץ טל בן חיים מהפועל תל אביב וערן זהבי הפצוע.

הנבחרת לא תקיים אימונים בישראל לפני הנסיעה ולפיכך, השחקנים שמשחקים בישראל ימריאו ביום ראשון יחד עם אנשי הצוות ואילו השגרירים יגיעו ישירות לבודפשט. על אדמת הונגריה תקיים הנבחרת ארבעה אימונים. כידוע, המשחק הוא האחרון לפני פתיחת קמפיין מוקדמות המונדיאל בספטמבר.

המאמן אלי גוטמן אמר: "המטרות שלנו הן ברורות. אנחנו יוצאים לניסוי כלים אחרון לקראת המשימה שלנו בתחילת ספטמבר במשחקים נגד אזרבייג'אן ורוסיה. השחקנים יודעים ממחנה האימונים את הדרך שאנחנו מטווים. שיטת המשחק ברורה ואני מצפה לראות את הדברים באים לידי ביטוי על המגרש.

"בסגל הקיים הקפדנו לשמור על התלכיד ממחנה האימונים אך, כפי שאמרתי הדלת תמיד פתוחה בפני שחקנים חדשים שנראה לנכון שהם מתאימים וניתן לראות זאת בזימון של חן עזרא. כל השחקנים נמצאים תחת מעקב, כל הזמן, הן אלו שמשחקים בארץ והן אלו שמשחקים בליגות השונות באירופה".

הסגל מורכב מ-24 שחקנים, מהם תשעה שמשחקים בליגת העל ו-15 שגרירים.

הסגל המלא:

שוערים: דודו אוואט (מאיורקה), דני עמוס (עירוני קרית שמונה), אריאל הרוש (בית"ר ירושלים)

הגנה: טל בן חיים (פורטסמות), איתן טיבי, שיר צדק, אלעד גבאי (עירוני קרית שמונה), דן מורי (בני יהודה), שמואל שיימן (מכבי חיפה), יובל שפונגין (אומוניה ניקוסיה), רמי גרשון (סטנדרד ליאז')

קישור: יוסי בניון (צ'לסי), גילי ורמוט (קייזרסלאוטרן), ביברס נאתכו (רובין קאזאן), אביחי ידין (הפועל תל אביב), אלמוג כהן (נירנברג), מאור מליקסון (ויסלה קרקוב), ליאור רפאלוב (קלאב ברוז'), בירם כיאל (סלטיק), חן עזרא (מכבי חיפה)

התקפה: תומר חמד (מאיורקה), איתי שכטר (קייזרסלאוטרן), עומר דמארי (הפועל תל אביב), בן שהר (הרטה ברלין)

עזרא: "עוד כילד חלמתי לייצג את ישראל"

"אני מאוד שמח ונרגש לקבל זימון בכורה לנבחרת ומודה לבורא עולם שהביא אותי לרגע הזה", הגיב חן עזרא על זימון הבכורה. "אני מאוד מתרגש ומקווה להוכיח את עצמי ולהראות את מה שאני יודע". על השאלה האם הוא הופתע מההודעה ענה: "לא הופתעתי מהזימון, קיוותי מאוד לקבל את הזימון הזה וחיכיתי לו מאוד. אני שמח שבסופו של דבר הגשמתי חלום. אני עובד קשה מאוד במכבי חיפה ואשתדל להצדיק את הקרדיט שנתנו לי. אני משתפר כל הזמן אבל יש לי עדיין לאן להגיע. עוד כשהייתי ילד חלמתי לייצג את ישראל. חשוב מאוד שהגשמתי את זה".

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully