וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: שמוליק לוי ואילן רג'ואן מעוניינים לקצץ בהוצאות

7.8.2012 / 9:38

ייפגשו עם קורנפיין כדי למצוא פיתרונות יצירתיים. אלי כהן בלחץ מהעיכוב ברכש, גורם: "לא בטוח שהוא יהיה כאן עד השבוע הבא"

בית"ר ירושלים במירוץ נגד הזמן על מנת להעביר תקציב ראשוני בבקרה כבר ביום ראשון הקרוב. המתווה המתגבש בין הצדדים אמור להירקם בהמשך השבוע על ידי ראש העיר ניר ברקת כאשר איש העסקים אילן רג'ואן הבהיר אתמול: "היחסים בין אנשי העסקים לעמותה מצויינים, יש הבנות על הכל ונשאר רק לבדוק את הניירת והדברים שלא עברנו עליהם".

על מנת לעשות זאת, צפויים רג'ואן ושמוליק לוי להיפגש היום עם איציק קורנפיין על מנת לעבור יחד על תקציב המועדון, אותו מעוניין קורנפיין להגיש לבקרה. הצדדים רוצים לראות היכן ניתן לקצץ בהוצאות ולחסוך על מנת לייצר תקציב שיאפשר לקבוצה להחתים את כל השחקנים שעדיין ללא חוזה ואפילו להתחזק בזר אחד או שניים.

רק לאחר הפגישה היום (שלישי) ניתן יהיה לראות לאן מתקדמים העניינים, כאשר אנשי העסקים ועמותת האוהדים יצטרכו לאשר את המתווה באופן סופי. מחר צפוי להגיע ראש העיר ניר ברקת עם איציק קורנפיין ונציג העמותה לבקרת התקציבים ולשבת עם עופר אורליצקי בנסיון להגיע להבנות.

כמו כן, נודע כי ישנם מצטרפים חדשים לעמותת האוהדים של הקבוצה. שחקן העבר אבי כהן "הירושלמי" הצטרף והבטיח לצרף אחריו שחקנים וותיקים נוספים. מצטרף נוסף הוא השר לשעבר צחי הנגבי, שאמר: "אני רואה חשיבות גדולה בהמשך קיומו של מועדון בית"ר ירושלים בליגה הבכירה. יש לי קשר מיוחד עם המועדון שכן אבי עמנואל הנגבי ז"ל היה פעיל לאורך שנים רבות באגודת בית"ר וכיהן כמנהיג סניף חירות בירושלים".

הקבוצה תחזור היום להתאמן לקראת משחק גביע הטוטו מחר נגד רמה"ש. המאמן אלי כהן לחוץ מאוד מהעובדה שאינו יכול להחתים שחקנים וגורמים במועדון אומרים כי "בקצב הזה לא בטוח שעוד שבוע הוא יהיה כאן, המצב כאן כמו דינמיט עם הלחץ של שחקנים בלי חוזים והצוות המקצועי שמאוכזב ממה שקורה, חייבים למצוא פתרונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully