וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: רואים כפול

שמונה דאבלים סידרו לבוסטון 2:9 על טקסס. ורלאנדר הכיש 14 ב-2:7 של דטרויט על היאנקיז, ג'ראד וויבר עלה ל-15 ניצחונות

אחרי המהפך הגדול שהתחולל בפנווי פארק בפגרה האחרונה, בוסטון של העונה נעה בין תקופות. הרד סוקס יכולים לשחק נהדר (ותעיד על כך ההתקפה שלהם, שנמצאת במקום השלישי בריצות בכל הליגה) או איום ונורא והשינוי מתחולל לעיתים אפילו באותו שבוע. דווקא אחרי שהפסידו שלושה מתוך ארבע משחקי בית מול מינסוטה החלשה, הרד סוקס התייצבו למפגש מול טקסס המאיימת ונראו מצוין, עם ניצחון 2:9, כולל לא פחות משמונה דאבלים. דסטין פדרויה (עם שלושה) וג'קובי אלסבורי (עם שניים) לקחו אחריות, בדיוק כמו שאוהדי בוסטון אוהבים לראות, קרל קרופורד ואדריאן גונזאלס הכניסו שלוש ריצות כל אחד והקבוצה רחוקה רק ארבעה משחקים מהווילד קארד, כשהיא חוזרת למאזן חצוי. יו דרוויש רשם אומנם תשע הכשות על הגבעה עבור הריינג'רס, אבל הקסם שלו מתפוגג והוא ספג שש ריצות בשישה ושני שליש.

עוד ב-AL: שניים מהמגישים הטובים בליגה סיפקו את הסחורה בענק. ג'סטין ורלאנדר התעלל ביאנקיז וסיים עם שמונה ו-14 בניצחון דטרויט 2:7. הומראנים למיגל קבררה ופרינס פילדר. ג'ראד וויבר נתן משחק מלא והשתקה ב-0:4 של האיינג'לס מול אוקלנד, כולל תשעה סטרייקאאוטים. כבונוס, הוא עלה למקום הראשון בליגה עם 15 ניצחונות והאיינג'לס התקרבו לטקסס. בולטימור ניצחה משחק שלישי רצוף, 1:3 את סיאטל. מינסוטה הביסה את קליבלנד 3:14 עם צמד של ג'סטין מורנאו והומראן מספר 29 של ג'וש ווילינגהאם. הוויט סוקס נעזרו בהומראנים של פול קונרקו וגורדון בקהאם וניצחו 2:4 את קנזס סיטי.

ב-NL: בן שיטס סיים שבעה ושליש בלי אף סטרייקאאוט, אבל הוא גם לא הרשה הרבה לפילדלפיה וקצר ניצחון רביעי ב-1:6 של אטלנטה בעיר האחווה. הופעה טובה של אריק בדארד נתנה לפיטסבורג 0:4 חשוב על אריזונה. וושינגטון ניצלה שתי טעויות מטופשות של יוסטון האיומה וניצחה 4:5 אחרי 11 אינינגים. יובאני גאיירדו עלה לעשרה ניצחונות ב-3:6 של מילווקי על סינסינטי. סנט לואיס הגיעה למאט קיין ומנגד נהנתה מיכולת טובה של ג'ייק ווסטברוק על הגבעה ומהומראן 26 של קרלוס בלטראן בניצחון 2:8 על סן פרנסיסקו. הקאבס ספגו הפסד שישי רצוף אחרי ששותקו ב-2:0 מול סן דייגו. 0:2 הייתה גם התוצאה בה קולורדו, שעלתה רק עם מגישים מהבולפן, ניצחה את הדודג'רס.

בואו לדבר על בייסבול בפורום הספורט האמריקאי של וואלה!

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully