וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרך של לי קורזיץ למדליה: המומחים מנתחים

לפתוח חזק, להיזהר שבעתיים בתחום החוקתי ולא לדאוג לאסטרטגיה מיוחדת. שליחנו לווימות' מביא את העצות של שחר צוברי, יהודה מעיין ואחרים לתקווה הישראלית למדליה

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו, שליחנו ללונדון

רגע האמת של לי קורזיץ מגיע. התקווה הישראלית הגדולה למדליה תזנק בשעה 16:00 לשיוט המדליות כשעיני מדינה שלמה עליה, ותקווה לא לאכזב. מה היא צריכה לעשות? לפתוח חזק או להתאים את עצמה לירבותיה השונות? וכיצד מזג האוויר ישפיע? כדי לענות על חלק מהתשובות הללו, פנינו לכמה ממומחי השייט הגדולים ביותר בישראל, שנמצאים גם הוא בווימות', אנגליה.

שחר צוברי, שיודע דבר או שניים על מדליות אולימפיות, אמר: "לי נמצאת במצב בו אין מה להפסיד, אין מה לשמור, צריך לתת את כל הכוח בהתחלה ולעשות הכי טוב שאפשר. אני מקווה לטוב. היא גולשת מאוד מנוסה, יש לה יכולות טובות בכל התנאים. גם כשהיא מרגישה לא טוב היא תמיד בשלישיה הראשונה, והיא רק צריכה ללכת על זה. שוב דבר אחר לא יעצור בעדה. יש שם ארבע בנות שכולן נלחמות, אין פה מה להתחיל לחשוב יותר מדי. צריך פשוט להיכנס לשיוט בכל הכוח ולהראות שאתה כאן כדי לנצח".

יו"ר איגוד השייט הישראלי, יהודה מעיין: "היא צריכה לעשות מה שהיא יודעת, לבוא, לשוט פשוט, ולנצח אותו. אין פה מקום של אסטרטגיה, כי זה צפוף מאוד. קודם כל צריך את היכולות שלה, ולצידן גם טיפה מזל. אם יהיו לה את היכולות שלה, נחזור מכאן עם מדליה".

אילן תשתש, מאמנן של גיל כהן ו-ורד בוסקילה הזהיר: "בגלל שיש שם כל כך הרבה בנות שמתמודדות על מדליה לי צריכה להיזהר בתחום החוקתי, לכל אחת שתהיה הזדמנות לתת לה "עקיצה" היא תעשה את זה, כדי להשאיר אותה מאחור. היא צריכה להיות מאוד עירנית ודרוכה. אני מניח שאם תהיה רוח חדשה היא תעשה את זה בקלות, עם רוח בינונית-חלשה היא גם תעשה את זה, אבל היא תזיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully