וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני רמת השרון: פיצוץ בין מאיר יצחקי ליעקב קורצקי

6.8.2012 / 20:16

היו"ר הודיע שלא ימשיך, חברי העמותה סרבו לקבל זאת ודרשו את התערבות ראש העיר: "אחרת הקבוצה תלך לאבדון"

בעירוני "ניר" רמת השרון העניינים מסרבים להירגע. בעוד בשבועות האחרונים הנושא שהיה על הפרק הוא המצב הכלכלי, היום (שני) מתברר כי מעבר למצב הכלכלי ישנם חיכוכים בתוך המועדון ובין הבעלים מאיר יצחקי ליעקב קורצקי שהוא גם חבר מועצת העיר. גורם במועדון אמר: "קורצקי אמר למאיר שהוא לא רוצה אותו ושאף אחד לא רוצה אותו. בסוף יימאס לו והוא יילך הביתה. הפעם האיום יהיה אמיתי, למרות שראש העיר לא ייתן לזה לקרות. אם לא יחליטו שמישהו כאן הוא אוטוריטה עם סמכות מכל הגורמים, הכל כאן יתפרק".

במידה שיצחקי יחליט לממש את הודעתו, המשמעות היה הרסנית כלפי הקבוצה כיוון שבמצבה הכלכלי הנוכחי היא לא תוכל להשאיר שחקנים כמו אסי בלדוט, יורדן מילייב ומשה אבוטבול. בצוות המקצועי של רמת השרון אמרו: "כל עוד זה לא בא מראש העיר אנחנו רגועים, כי הוא בצד של מאיר ויודע להרגיע אותו".

גם השחקנים כבר לא יודעים איך להגיב ואחד מהם אמר: "אם יש כזה בלגן בקיץ, מה יהיה במהלך העונה? כל היתרון של רמת השרון בעונה שעברה היה השקט בקיץ וזה שעבדנו כמו שצריך".

חברי העמותה פרסמו הודעה ובה נכתב: "אנו חברי עמותת "ניר" רמת השרון לא מוכנים לקבל את התפטרותו של יו"ר המועדון מאיר יצחקי, הסגן שלו בירן רוכברגר והמנכ"ל אבישי רן. מאיר הוביל אותנו להישגים מקצועיים וניהוליים, הניירת שלנו שקופה לכל והכל מתנהל כשורה ובצורה הכי נקייה. אילולא חובות העבר שהסתכמו בכ-2 מיליון ש"ח, היינו במקום עוד יותר טוב. למרות כל הקשיים בדרך, תראו לאן הגיעה קבוצה שרק בשנת 2009 ניצלה מירידה לליגה השלישית. אנו דורשים את התערבותו המיידית של ראש עיריית רמת השרון, אחרת הקבוצה תלך לאבדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully