וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: ניצחון לניו אורלינס במשחק היכל התהילה

6.8.2012 / 14:40

אחרי פגרה קשה, הסיינטס נעזרו בדרייב בודד ומוצלח של דרו בריס וגברו 10:17 על אריזונה, בשורותיה נפצע קווין קוב

חברים וחברות, הפוטבול שוב איתנו. אחרי קיץ ארוך מאוד ומלא בסיפורים גדולים מרחבי הליגה, האקשן חזר הלילה (בין ראשון לשני) למגרש בשעה טובה, עם המשחק הרשמי שפותח את קדם העונה, משחק היכל התהילה. ניו אורלינס סיינטס, שחוותה אולי את הפגרה הקשה בתולדות קבוצה כלשהי ב-NFL, עם פרשת 'צייד הראשים' וההשעיות שספגו המאמן שון פייטון ומספר שחקני מפתח אחרים, הצליחה לחייך מעט, עם ניצחון 10:17 על אריזונה קרדינלס.

דרו בריס, שיצטרך לקחת את הקבוצה מה'ביג איזי' על כתפיו יותר מתמיד העונה, עלה למשחק הראשון שלו אחרי העונה האישית החלומית בשנה שעברה, בה שבר את שיא היארדים במסירה לעונה. כיאה למשחק קדם עונה, בריס הסתפק בדרייב אחד בלבד, בו סיים עם 4 מ-5 ו-41 יארדים במסירה, כשהוא מוביל את הסיינטס למהלך שהסתיים בריצת יארד אחד של מארק אינגרם לאנדזון.

באריזונה מנגד, המצב לא טוב במיוחד. קווין קוב, שגם כך מעמדו כקוורטרבק הפותח לא ברור לקראת העונה הקרובה, נפצע בצלעותיו כבר בדרייב הראשון ונטש את המגרש במהרה. ג'ון סקלטון שעלה להחליפו, הציג יכולת לא רעה בזמן המועט ששיחק וסיים עם 4 מ-6, כשהוא מוביל את הקרדינלס לדרייב ארוך שהסתיים בטאצ'דאון. על הטאצ'דאון השני של הסיינטס, שהעניק להם את הניצחון, היה חתום טרוואריס קאדט, שזכה למסירה לארבעה יארד מצ'ייס דניאל.

בשנה שעברה בוטל כזכור משחק היכל התהילה בשל השביתה הגדולה וגם הפעם הוא לא עבר ללא תקלות. שביעיית שופטים מחליפים שפטה את המשחק, זכר לשביתת השופטים שהחלה בפגרה. המחליפים ביצעו מספר טעויות מביכות במיוחד, במיקום הכדור או באי קריאה לעבירה ברורה שיכולה הייתה לסדר לסיינטס סייפטי ונותר רק לקוות שהם ישתפרו, או שלחלופין השביתה תסתיים עד שהעונה תצא לדרך, בעוד חודש פחות יום בדיוק.

בואו לדבר על פוטבול בפורום הספורט האמריקאי של וואלה!

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully