וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: הילוך חמישי בעיר המכוניות

6.8.2012 / 10:29

דטרויט שמה 5 ריצות בעשירי בדרך ל-8:10 דרמטי על קליבלנד. חבטת ניצחון להנלי רמירז ב-6:7 של הדודג'רס על הקאבס

הקרב העיקש על הבכורה ב-AL מרכז נמשך ובעוד הוויט סוקס שועטים קדימה, דטרויט לא רוצה לתת להם לברוח יותר מדי. הלילה (בין ראשון לשני), הטייגרס ביצעו קאמבק מרשים במיוחד, בדרך ל-8:10 על קליבלנד. האינדיאנס שמו שלוש ריצות באינינג העשירי, אבל בתחתיתו, דטרויט ענתה עם חמש משלה, כשמיגל קבררה המצוין סוגר את הסיפור עם ווקאוף הומראן בן שתי ריצות. לצערה של דטרויט, הפער מהוויט סוקס נותר על משחק וחצי, לאחר שהקבוצה מעיר הרוחות גברה 2:4 על האיינג'לס. אי ג'יי פיירזינסקי הלוהט חבט להומראן חמישי ברציפות, קווין יוקיליס הוסיף אחד משלו.

עוד ב-AL: אדווין אנקרנסיון עשה את מה שהוא יודע הכי טוב והומראן שלו סידר לטורונטו 5:6 על אוקלנד. טקסס הפסידה בעשרה אינינגים 7:6 לקנזס סיטי, אחרי טעות של שחקן הבסיס השלישי שלה מייק אולט, שסידרה לרויאלס את הריצה המנצחת. בולטימור ניצחה 0:1 בטמפה ביי בעשרה אינינגים, השתקה שנייה ברציפות של האוריולס על הרייז. בוסטון נמנעה מסוויפ ביתי משפיל מול מינסוטה עם ניצחון 4:6, אדריאן גונזאלס תרם הומראן, ג'וש ווילינגהאם מן העבר השני ירה את מספר 28 שלו העונה. הומראן ומשחק טוב של ראול איבנייז סידרו ליאנקיז עוד ניצחון על סיאטל, 2:6.

ב-NL: פיטסבורג נעזרה בהומראן של אנדרו מקאצ'ן והופעה של אי ג'יי בארנט (שמונה ושני שליש עם שבע הכשות), שהגיע ל-14 ניצחונות והיא גברה 2:6 על סינסינטי ונמנעה מסוויפ. אטלנטה ממשיכה לדהור וניצחה 1:6 את יוסטון האומללה. סטיבן שטרסבורג סיפק לוושינגטון שישה ושישה וניצח 1:4 את מיאמי. ווקאוף סינגל של ריאן הווארד סידר לפילדלפיה 4:5 על אריזונה. טים לינסקאם הגיע הפעם עם מצב רוח טוב ודאג לסן פרנסיסקו, שניצחה 3:8 והשלימה סוויפ על קולורדו. הרכש החדש של הג'איינטס האנטר פנס הכניס שלוש ריצות. הרוקי מאט הארווי לא הרשים במיוחד וסן דייגו ניצלה זאת כדי לנצח 3:7 את המטס. הנלי רמירז ניצח את המשחק עבור הדודג'רס, לאחר שווקאוף סינגל שלו קבע 6:7 על הקאבס. סנט לואיס הלכה לקייל לוהש וקיבלה ממנו שישה ושישה עם השתקה בניצחון 0:3 על מילווקי, שהשלים סוויפ בסדרה עבור האלופה.

בואו לדבר על בייסבול בפורום הספורט האמריקאי של וואלה!

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully