וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בנין: "מאמין שהקהל ימחא לנו כפיים בכל משחק"

5.8.2012 / 22:40

אחרי ה-1:1 עם בני יהודה בגביע הטוטו מאמן מכבי נתניה נשמע מרוצה: "נוצר כאן גיבוש טוב". קשטן: "משחק הכנה לליגה"

ברני ארדוב

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין
עריכת וידאו: טל רזניק

בני יהודה ומכבי נתניה פתחו הערב (ראשון) את עונת 2012/13 באופן רשמי, כשסיימו בשוויון 1:1 בגביע הטוטו. עידו לוי העלה את קבוצתו של טל בנין ליתרון בדקה ה-36, אולם פדרו גלבאן המחליף איזן בדקה ה-77 כדי לקבוע את תוצאת המשחק.

"יש דברים מהם שאני מרוצה ויש דברים שפחות", אמר מאמן בני יהודה דרור קשטן בסיום. "לא נכנסנו טוב למשחק אבל במחצית השניה הכנסנו אלמנטים של מהירות, המשחק נטה לטובתנו והבקענו. זה היה משחק הכנה לליגה וככל שנשחק יותר, היכולת תשתפר. דינו אנדלובו עדיין איתנו אבל אנחנו מתכוננים לכל תרחיש".

מנגד, טל בנין אמר: "אנחנו סובלים מחיסרון של שחקנים אבל אלה שהבאנו צריכים להיות טובים ולמלא את החסר. בניגוד למה שחושבים יש כאן קבוצה שמאמינה בעצמה ונוצר בתקופה האחרונה גיבוש וזה נראה יותר טוב. קובי דג'אני היה הברומטר בשנתיים האחרונות וכשהוא יחזור ניראה יותר טוב. הצפי שלי הוא שהקהל שלנו ימחא כל משחק כפיים לקבוצה שמתאמצת, משקיעה וכמובן מציגה כדורגל טוב".

אחמד סבע סיכם: "אי אפשר להתעלם מהפצועים שלנו. כשהם יחזרו ניראה יותר טוב אבל כל שחקן שנמצא כאן יכול לשחק במכבי נתניה. בעונה שעברה הבית היה הכוח שלנו וכרגע אנחנו בלי מגרש ביתי. אני מקווה שתוך חודש נשחק בנתניה אבל אני מצפה מקהל להגיע גם למשחקים בחוץ. אנחנו רוצים גם העונה להיות טובים כמו בעבר. אירופה כבר מאחורינו".

בני יהודה בוואלה! ספורט

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

גביע הטוטו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully