וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: בנו של אנדי ריד נמצא מת

5.8.2012 / 18:08

גארת ריד בן ה-29 התגלה ללא רוח חיים באוניברסיטת היליי. בעבר הוא נכנס לכלא בשל תאונת דרכים ושימוש בסמים

בעוד פילדלפיה איגלס מתכוננת לעונת הפוטבול, שנמצאת ממש מעבר לפינה, מאמנה לאורך 13 העונות האחרונות אנדי ריד, קיבל היום (ראשון) בשורות קשות, לאחר שבנו גארת נמצא ללא רוח חיים.

משטרת ליהיי בפנסליבניה מסרה כי שיחה שהתקבלה בשעה 7:20 בבוקר הזעיקה את השוטרים למתחם האימונים של האוניברסיטה המקומית, שם הם מצאו את ריד בן ה-29 כשהוא כבר מת. "לא הייתה שום פעילות חשודה", מסרה המשטרה.

האיגלס, שנמצאים בעיצומו של מחנה האימונים לקראת העונה, התכנסו לתפילה קבוצתית לפני פתיחת האימון, שנערך כמובן ללא המאמן, אשר מצידו דרש מהקבוצה להמשיך כרגיל: "היינו עם אנדי זמן רב, הוא תמיד היה חזק עבורנו ועכשיו אנחנו צריכים להיות חזקים עבורו. כואב לכולנו", אמרו בפילדלפיה, שם השחקנים קיבלו הנחיה שלא לדבר עם התקשורת.

השנים האחרונות לא היו פשוטות עבור גארת ריד. בינואר 2007 הוא פצע קשות אישה בתאונת דרכים ולאחר מכן הואשם שנהג תחת השפעת הירואין. הוא נידון ל-23 חודשי מאסר ואחיו הצעיר בריט נידון ל-22 חודשים בכלא. באותה תקופה, אנדי ריד לקח חופשה של חמישה שבועות מהקבוצה על מנת לטפל במשפחתו, אולם ביולי 2008 הוא נידון לשנתיים נוספות, הפעם בכלא שיקום למכורים לסמים, לאחר שסמים נתפסו כשהם מוסתרים בעכוזו בתוך תחומי הכלא.

פוטבול בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • אנדי ריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully