וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס שטילוב: "עשיתי טעות קריטית ומאוד מיותרת"

המתעמל הישראלי שסיים רק שישי בגמר הקרקע הודה: "הציון ראוי, לא מאשים אף אחד". רה"מ נתניהו: "עשית דבר מדהים"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו, שליחנו ללונדון

המשלחת הישראלית לאולימפיאדת לונדון סימנה כבר לפני הרבה מאוד זמן את היום הזה, יום ראשון, ה-5/8, כיום בו היא תוכל לזכות במדליה הראשונה שלה. המתעמל הבכיר בכחול-לבן, אלכס שטילוב, אמור היה לעשות זאת, בגמר תרגיל הקרקע בו הוא מצטיין כל כך בשנים האחרונות.

אלא שברגע האמת, זה לא הספיק. שטילוב היה טוב מאוד, אבל לא מצוין וזה מה שצריך בשביל לזכות במדליה אולימפית בתחרות צפופה כל כך. ציון נמוך יחסית אליו סגר עבורו את הסיפור והוא הסתפק ב-15.333 ובמקום השישי בעולם.

לאחר שהסתיימה התחרות, שטילוב נראה מאוכזב מאוד ובהלם מהשתלשלות האירועים: "זה לא היה תרגיל שציפיתי לעשות. התחלתי אותו כמו שרציתי, אבל באמצע עשיתי טעות מאוד מיותרת, טעות קריטית שהובילה אותי למקום בו סיימתי. מה שקרה זה שעשיתי צעד גדול מדי קדימה וזה גרם לי לצאת לא טוב לברגים. מי שלא מבין בהתעמלות יתקשה להבין את זה, אבל מדובר בטעות קשה של חמש עשיריות".

שטילוב הודה: "הציון שקיבלתי מהשופטים הוא ראוי ואין לי שום טענות בנוגע אליו. רציתי ללכת על כל הקופה ובהצלחה הלכתי על אלמנט קשה. עשיתי אותו כמו שצריך, רק חבל שההמשך היה פחות טוב".

לגבי הציפיות של הישראלים ממנו הוא אמר: "ברור שהיה אלמנט של לחץ, אבל זה רגיל. לא ממש חשבתי על הציפיות ממני, אלא רק על מה שהייתי צריך לעשות. גם שני התרגילים הראשונים בגמר לא הלחיצו אותי, כי ידעתי שאם אני אעשה את התרגיל שלי טוב אוכל לעקוף אותם. אני לא מאשים אף אחד בטעות שלי".

לקראת העתיד הוא אמר: "אני בן 25, אני מרגיש שאני יכול להמשיך בקלות עוד ארבע שנים, כך שברור שאני מתכוון להיות בריו 2016".

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח בסיום עם שטילוב ואמר לו: "צפיתי בך ופשוט עשית דבר מדהים. להגיע להיות מקום שישי בעולם זה הישג גדול מאוד. אני יודע שכיוונת יותר גבוה, אבל אני רוצה שתישאר זקוף על הרגליים החזקות שלך ואתה תגיע לשם בריו. הבאת לנו הרבה כבוד, כולנו איתך בהמשך הדרך לריו". שטילוב ענה לראש הממשלה: "תודה רבה, אני רוצה להודות לכל המדינה שהחזיקו אצבעות והיו איתי וגם לך ראש הממשלה. לצערי לא הצלחתי".

צפו באלכס שטילוב מסתפק במקום השישי בלבד בגמר הקרקע

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully