וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו ירדה מדאבור, המשחק נגד מכבי חיפה בדוחא

5.8.2012 / 14:59

השחקן לא השיג את האישורים הדרושים, ובמועדון החליטו לא להמתין. נציגי התמ"ת והמשטרה לא אישרו את איצטדיון טוטו

הפועל עכו ממשיכה להתכונן במרץ למשחקה הרשמי הראשון העונה, ביום שלישי הקרוב מול מכבי חיפה. היום (ראשון) ערכה הקבוצה אימון בסגל כמעט מלא (שגיב כהן חולה ובספק למשחק). מי שלא ימשיך עם הקבוצה הוא המגן אנס דאבור, שהגיע מאחי נצרת, אבל בעכו החליטו שלא לאפשר לו להתאמן עד שהוא יפתור מחלוקות שקיימות בינו לבין סוכנו. בסופו של דבר הוחלט בעכו לוותר על השחקן.

חשוב להזכיר כי דאבור הוא המגן השמאלי השני שלא מצליח לסגור עם המועדון. קדם לו אורי מגבו, שכבר החל להתאמן עם הקבוצה, אבל בסופו של דבר לא קיבל את השחרור ממ.ס. אשדוד ובעכו החליטו לוותר עליו. משמעות הדבר היא שבשלב הזה מהראן אבו ריא יישאר המגן היחיד.

בינתיים בעכו התבשרו כי משחק גביע הטוטו נגד הירוקים יתקיים בדוחא, כפי שפורסם בשבוע שעבר. הבוקר ביקרו באצטדיון טוטו נציגי משרד התמ"ת כדי לבדוק האם האצטדיון, שנחנך רק בשנה שעברה, כשיר לארח משחקים בליגת העל, ולאחר מכן הגיעו נציגי המשטרה שלא אישרו את קיומו של המשחק. נציגי התמ"ת סימנו מספר ליקויים שטרם נפתרו, ובמועדון מקווים שעד למשחק הבית הבא הם ייפתרו כדי שניתן יהיה לארח באיצטדיון. בקרב הקבוצה קיימת אכזבה רבה מההחלטה, שתמנע מאוהדים רבים ללוות את הקבוצה למשחק פתיחת העונה.

הפועל עכו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully