וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל התרחישים להבטחת המדליה של לי קורזיץ

הגולשת תוכל להבטיח מדליית ארד לפחות באופן מעשי כבר ביום ראשון, לפני שיוט המדליות בשני. תמונת הסיכויים המלאה

ערוץ 1 - אולימפיאדה

תקציר השיוט של לי קורזיץ, באדיבות הערוץ הראשון

עריכה: טל רזניק

לי קורזיץ עשתה היום (שבת) צעד ענק בדרך לזכייה במדליה אולימפית. הגולשת הישראלית, אלופת העולם בשנתיים האחרונות, סיימה את השיוטים השביעי והשמיני במקומות השני והראשון בהתאמה, טיפסה למקום השני בדירוג הכללי והגדילה את הפער שלה מהמקום הרביעי ל-14 נקודות. קורזיץ תיטול חלק בשיוטים מספר 9 ו-10 מחר בסביבות השעה 14:00 ותוכל להבטיח את מקומה בין שלוש הראשונות כבר אז. ביום שלישי היא תתייצב לשיוט המדליות (סביב השעה 15:00).

קורזיץ אמרה היום לערוץ הראשון: "היה לי ממש כיף ונהניתי מכל שניייה. כבר מהיום הקודם, אחרי שסיימתי שיוט במקום ה-11, הייתי עצבנית ורציתי להיות במים עוד פעם כדי להוכיח את עצמי, להיות חזקה ולהצליח. היה לי כיף. כרגע אני בפוקוס במטרה של להיות טובה מחר. אני לא בהיי כי יש לי דרך ארוכה. המתחרות שלי עשו ימים טובים, ולכן אין אופוריה. אני ממוקדת למטרה ומקווה להביא כבוד. המתחרות תותחיות ויכולות לנצח בכל מצב ויש להן יתרון עליי ברוח חלשה. אני מקווה שמחר תהיה רוח למרות שהתחזיות לא טובות".

הדרך למדליה

קורזיץ צריכה לסיים פעמיים בשלישייה הראשונה מחר כדי להבטיח באופן מעשי את זכייתה במדליית ארד לפחות. גם אם היא תסיים את שני השיוטים במקום השלישי ותצבור שש נקודות שליליות, קשה לראות מי תוכל לסכן את מקומה בפודיום. במקרה כזה, לקורזיץ יהיו 24 נקודות שליליות. במקרה כזה, גם אם טולי פטאיה הפינית, המדורגת רביעית, תנצח את שני השיוטים מחר (מה שלא נראה הגיוני) יהיו לה 34 נקודות שליליות וקורזיץ תקדים אותה בעשר נקודות לפני שיוט המדליות.

כשגולשת רוח מנוסה כמו קורזיץ מובילה בפער כל כך משמעותי על גולשת אחרת בשיוט מדליות, היא לא תיתן ליריבה לברוח ממנה ולא תסכן את המדליה שלה. החישוב התאורטי הזה נעשה מבלי לקחת בחשבון את תוצאותיה הצפויות של אולגה מאסליבץ האוקראינית שמדורגת שלישית כרגע עם 27 נקודות שליליות. צריך לקחת בחשבון גם את זוחה קלפצ'קה הפולניה, שמדורגת חמישית עם 33 נקודות שליליות בגלל שתי מעידות במהלך התחרות, אבל צפויה לסיים בצמרת בשני השיוטים מחר ולחזור לעניינים. העובדה הזאת יכולה רק לעזור לקורזיץ, שבמקרה הזה תיהנה מיתרון נקודות או של המוליכה מרינה אלבאו או של הגולשות שמאיימות על שני המקומות הנוספים בפודיום.

בכל מקרה, קורזיץ נמצאת כרגע בעמדת זינוק מצוינת למדליה אולימפית, וצריך לקרות משהו דרמטי כדי שסיכוייה ייפגעו ביום השיוטים האחרון לפני שיוט המדליות. כמו שזה נראה, ביום ראשון היא כבר תבטיח לעצמה באופן מעשי זכיה במדליית ארד לפחות.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully