וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין - קרית שמונה: "יהיה קשה להסתדר בלי סולארי"

3.8.2012 / 14:18

שחקני האלופה הצטערו לשמוע על פציעת הארגנטינאי. איבן פטרוב ייבחן (שבת, 20:30), שלומי דורה יעלה עם שחקני נוער

אדריאן הרבשטיין

על רקע הקשיים הכלכליים והבלגן הניהולי, בני סכנין תפתח מחר (שבת, 20:30) את העונה עם משחק גביע הטוטו נגד האלופה עירוני קרית שמונה. החלוץ הקרואטי איבן פטרוב נבחן במדי הקבוצה ואם ירשים את הצוות המקצועי, הוא יחתום.

בסכנין ערכו את האימון המסכם לקראת המשחק מול קרית שמונה בצל אי הוודאות הכלכלית שכבר נותנת את אותותיה. המאמן שלומי דורה התבשר שכל שחקני הרכש לא יוכלו ליטול חלק במשחק מכיוון שהם לא עברו בבקרת התקציבים. דורה ייאלץ להסתפק בשחקנים מהסגל של העונה שעברה, בתוספת מספר שחקני נוער שאמרים ליטול חלק. גם הזר ג'ואל דמאו לא יעמוד לרשותו של דורה בגלל כרטיס אדום אותו הוא סוחב מהעונה הקודמת.

גם חאלד חלאיילה הוותיק בספק למשחק לאחר שבעת מחנה האימון בבולגריה הוא קיבל מכה חזקה בקרסול והוא עדיין סובל מכאבים. חלאיילה התאמן היום אך נטש את האימון לפני סופו. למרות שהוא לא התאמן עד הסוף, בקבוצה מקווים שהוא יוכל בכל מקרה ליטול חלק במשחק לאור החיסורים הרבים.

בינתיים בסכנין מקווים שההתפטרות של חברי ההנהלה אמש תביא לכך שאנשי עסקים מקומיים יירתמו, יקימו הנהלה חדשה וישיגו את תקציב המינימום לליגת העל.

הרכב משוער, בני סכנין: מחמוד קנדיל, פיטר אמבמבה, עידן וייצמן, איהאב שאמי, מוחמד זבידאת, עלא אבו סאלח, חאלד חלאיילה, ואיל חרבאוי, חאמד גנאים, אחמד קאסום, איבן פטרוב.

קרית שמונה חוששת מחסרונו של סולארי

בצל הידיעה על פציעתו החמורה של דויד סולארי שייעדר כחצי שנה מהמגרשים, קיימה היום (שישי) עירוני קרית שמונה את האימון לקראת משחק החוץ בגביע הטוטו נגד בני סכנין. כזכור, הקבוצה של גילי לנדאו זכתה במפעל בשנתיים האחרונות.

באימון נחלקו השחקנים לשתי קבוצות, כאשר שחקני ההרכב שפתחו ב-0:4 על נפטצ'י באקו במוקדמות ליגת האלופות ביום רביעי ערכו אימון קליל בלבד. המאמן לנדאו בחר לתת מנוחה למרבית השחקנים הבכירים ורובם לא יכללו בסגל. מי שכן צפויים לקבל דקות משחק הם רביד גזל, דרקו טאסבסקי, ואיתן טיבי, כמו גם שחקן הרכש ההונגרי לאסלו לנצ'ה.

בקבוצה קיבלו בצורה קשה את פציעתו של סולארי ושחקנים בקבוצה אמרו לוואלה! ספורט: "אפשר להגיד שזו בשורה ארורה. כואב לנו בשביל דויד, שהפציעה כל כך חמורה ותשבית אותו לחצי שנה. מעבר לכך הוא שחקן הרכב משמעותי ויהיה לנו קשה להסתדר בלעדיו כל כך הרבה זמן".

לאור הפציעה של הארגנטינאי לא מן הנמנע שהקבוצה תחפש שחקן במקומו ותקפיא אותו. בזמן הקרוב יוחלט היכן סולארי יעבור את הניתוח.

הרכב משוער, עירוני קרית שמונה: איתמר ניצן, מיקי יאזו, בן והבה, שיר צדק, ליאור לוי, עדי אלישע (רביד גזל), בני בן זקן, דרקו טאסבסקי, ואיל מריסאת, אחמד עאבד, לאסלו לנצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully