וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן לוי: "פחדתי שהסיפור שלי נגמר"

3.8.2012 / 14:01

הקשר-חלוץ סיפר על המשבר בהפועל חיפה: "חששתי שלא אשחק חצי שנה. שילמתי הרבה כדי להגיע לבית"ר ירושלים"

קשר-חלוץ בית"ר ירושלים, ערן לוי, התראיין היום (שישי) לרדיו ירושלים וסיפר על מחנה האימון ממנו הקבוצה חזרה בגרמניה ועל התחושות שלו לקראת העונה החדשה תחת חוסר הוודאות במועדון. "עבדנו קשה מאוד", אמר לוי על מחנה האימון, "היו לנו שני משחקים בלבד, אבל במחנה כזה, בו הגענו לשלוש יחידות אימון ביום, גם אם לא היו משחקים זה לא היה מפריע לנו".

לוי הוסיף: "אני לא חתום בקבוצה, אבל יש אופציה עלי שמומשה. אני לא יודע מה קורה. אני לא אשקר, המצב הזה מעסיק אותנו כבר מלפני חודשיים והעובדה שהעונה מתקרבת לא נותנת שקט. מה שבולט זה שכולם אופטימיים ובאים להתאמן בלי חוזים ובלי משכורות, ואלה דברים מאוד כואבים. אנחנו צריכים להתמודד עם דברים מאוד כואבים וקשים, אבל אנחנו עם בית"ר בכל הכוח ומאמינים שבסופו של דבר הקבוצה תעמוד על הרגליים. שילמתי הרבה כדי להגיע לבית"ר ואני מאמין שכאשר נצטרך לשבת אני אשאר במועדון".

על השינוי שעשה בבית"ר, אמר לוי: "השתניתי כאן. לכל שחקן קשה לשבת על הספסל, אבל הגעתי לקבוצה מאוד גדולה וידעתי לאן הגעתי. בכל פעם שהייתה בעיה זה היה תמיד ערן לוי, גם כשניצן שירזי עשה את מה שעשה בהפועל חיפה. טל בנין החזיר אותי, אבל לא רצה אותי על המגרש ולכן לא רציתי לקחת סיכון בלהיות שחקן מחליף באופן קבוע. פחדתי להפסיד את חצי שנה בלי כדורגל ולגמור את הסיפור שלי. בבית"ר היה לי סיכוי טוב יותר לשחק ולכן לקחתי את הסיכון הזה. עובדה שזה השתלם לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully