וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי רם: "לא באנו ללונדון לתת הופעה, רצינו לקחת מדליה"

הישראלי שבור אחרי ההדחה מול האחים בריאן ברבע הגמר: "הפסד מאכזב במיוחד". ארליך: "עשינו את המקסימום"

רויטרס

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אנדי רם ויוני ארליך סיימו היום (חמישי) את דרכם בטורניר הטניס האולימפי לאחר הפסד 7:6 (4), 7:6 (10) לאחים בוב ומייק בריאן האמריקאים, שמדורגים במקום הראשון בטורניר והשלישי בעולם. הישראלים, שרשמו הישג יפה מאוד עם הניצחון על רוג'ר פדרר וסטניסלס ואווינקה השוויצרים בסיבוב השני אחרי תקופה לא מוצלחת במיוחד, ינסו את מזלם בהמשך השנה בסבב.

אנדי רם אמר לאחר ההפסד: "זה מאכזב מאוד. זה היה אחד ההפסדים היותר כואבים שלנו אם לא ה.... במיוחד אחרי הניצחון הכל כך מתוק אתמול. שיחקנו טוב ואם היינו משחקים רע לא הייתי מאוכזב. היו לנו כמה הזדמנויות שלא ניצלנו וזה מה שקרה לנו נגד הזוג הטוב בעולם. לא הצלחנו לנצל את הקטנות האלה נגדם וזה מאוד מאכזב ומבאס". על העתיד והאולימפיאדה הבאה אמר רם: "אני מאמין שיהיה אפשר להגיע גם לריו, אם נמשיך ליהנות מהכל. יש כאן שחקנים הרבה יותר מבוגרים מאיתנו".

רם הוסיף: "אתמול הייתה חגיגה למשלחת הישראלית, היום היה יום ממש מבאס. נקווה שטומרקין יביא כותרות טובות. בסך הכל הייתה אווירה כיפית באולימפיאדה. לא הפסקנו לקבל הודעות ותמיכה, אפילו אולמרט בא לעודד אותנו. הוא ניסה לעזור לנו עם הסרב שלא היה טוב היום".

אנדי רם נשאל עם ההופעה במשחקים האולימפיים תעזור לצמד לצאת מתקופה של חוסר יציבות ואמר: "לא באתי לכאן בשביל הופעה. באנו ללכת על כל הקופה ולהביא מדליה. הדבר שלקחנו איתנו לעתיד זה הניצחון על רוג'ר פדרר. היו משחקים קשים מאוד. יוני דיבר בתחילת הטורניר על לידה, זה נגמר בשני ילדים ואחרי זה בהפלה טבעית".

יוני ארליך הוסיף: "זה חלק מהטניס. הכל היה מהיר, הם שיחקו טוב וגם עם הרבה אומץ, אבל אנחנו שיחקנו ברמה גבוהה ומבחינתנו עשינו את המקסימום".

צפו ברם וארליך מפסידים לבוב ומייק בריאן

אולימפיאדה לונדון 2012

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully