וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: מחאה נפתחה נגד התנהלות המועדון

2.8.2012 / 12:15

חוג האוהדים מבקש לבצע רוטציה בהנהלה ולפטר את יו"ר האגודה נחמן מנדל. הבלם הבוסני ננאד נובאקוביץ' נבחן בקבוצה

דורשים האוהדים לרענן את השורות ולבצע רוטציה בתפקידי הניהול הבכירים במועדון. הם דורשים להחליף את יו"ר האגודה (נחמן מנדל, א"י), למנות צוות מקצועי למחלקת הנוער במטרה להבטיח את עתיד המועדון, לקיים פיקוח הדוק מטעם האגודה שתקום על העמותה ולמנות נציגי אוהדים לתוך ההנהלה.

"חוג אוהדי מכבי פתח תקווה מצר עד מאוד על התופעות אליהן הוא נחשף בתקופה האחרונה – היעדר שקיפות בניהול, מינויים על בסיס קרבה משפחתית, העדר תפקוד של ועדת הביקורת, גילויי אלימות מצד ההנהלה ומקורביה וכן הלאה, גורמים שהביאו את הקבוצה אל פי פחת, הן ברמה המקצועית, הן ברמה הכלכלית והן ברמה התדמיתית", מסר יו"ר חוג האוהדים, אורן גרינפלד.

"כל הנתונים הנ"ל הביאו את חוג האוהדים לגלות חשש אמיתי לעתיד ולעצם קיומו של המועדון", נמסר מחוג האוהדים. "נשמת אפה של קבוצת הכדורגל, כל קבוצת כדורגל, היא הקהילה בתוכה היא נטועה ולו משום כך - הדברים אינם יכולים להתנהל כפי שהם התנהלו עד כה". תגובת המועדון תובא לכשתתקבל.

הבלם הבוסני ננאד נובאקוביץ' (26) מקבוצת רודאר הסלובנית, איתו פתחה הקבוצה במשא ומתן, כבר נחת בישראל ונבחן בקבוצה. בימים הקרובים יוחלט האם להחתימו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully