וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: אלביס, ועוזבים את הבניין

2.8.2012 / 10:06

אלביס אנדרוס סיפק לטקסס חבטת ניצחון, שהשלימה קאמבק מטורף ב-10:11 על האיינג'לס. סינסינטי ממשיכה לנצח ב-NL

אומנם נותרו עוד חודשיים בערך לסיום העונה, אבל המאבק על ה-AL מערב והכרטיס לפלייאוף כבר נמצא בשיאו. לוס אנג'לס איינג'לס הגיעה השבוע לטקסס לסדרה שהבטיחה להיות לוהטת ובינתיים גם מקיימת. אחרי שני ניצחונות של האורחים, הריינג'רס ידעו שהם חייבים לנצח אחד משלהם ולא לאפשר לפער בצמרת להיסגר עוד יותר. זה לא היה נראה מבטיח בכלל, כשבאינינג השלישי לוס אנג'לס פירקה את יו דרוויש עם שש ריצות. אלא שטקסס השיבה מלחמה ואיאן קינסלר סגר את הקאמבק הראשון עם הומראן משווה בתחתית האינינג התשיעי. האיינג'לס שמו שלוש ריצות נוספות באינינג הבא, שתיים מהן מהומראן שני במשחק של אלברט פוחולס הלוהט, אבל טקסס ענתה בארבע ריצות משלה, כולל ווקאוף סינגל של אלביס אנדרוס שקבע 10:11 ענק בסיום.

עוד ב-AL: היאנקיז התאוששו מארבע הפסדים רצופים עם גרנד סלאם של רובינסון קאנו, הומראן נוסף של קרטיס גרנדרסון וניצחון 3:12 על בולטימור. הוויט סוקס הכניעו 2:3 את מינסוטה, בעיקר בזכות שמונה ושמונה של ג'ייק פיבי. טמפה ביי המשיכה לצנן את אוקלנד עם ניצחון 1:4, אלכס קוב תרם שבעה ושישה חזקים. מיגל קבררה ופרינס פילדר ירו להומראנים חבטו להומראנים בפנווי פארק ודטרויט השיגה 5:7 חשוב עבורה מול בוסטון. קנזס סיטי ניצחה 2:5 את קליבלנד ואילו סיאטל כבר עם שבעה ניצחונות רצופים, אחרי 3:5 על טורונטו.

ב-NL: ג'ונתון ניסה סיים עם שבעה וחמישה וריצת חובה בודדת והמטס עברו את סן פרנסיסקו עם 1:2. מאט הולידיי הפציץ צמד הומראנים והכניס חמש ריצות ב-6:9 של סנט לואיס על קולורדו. ריאן לודוויק הכניס ארבע ריצות משלו וסינסינטי קצרה עוד ניצחון, 4:6 על סן דייגו. רצף שבעת הניצחונות של אטלנטה נקטע, עם הפסד 4:2 למיאמי. בן שיטס סיפק שישה ושני שליש עם שמונה הכשות, אבל ספג הפסד ראשון. פילדלפיה שוב גברה על וושינגטון, 2:3, בזכות משחק התקפי מפתיע מצד ג'יימי רולינס, שסיפק צמד הומראנים. פטריק קורבין הוזעק מהמיינורס וסיפק משחק מצוין עבור אריזונה ב-0:4, שהשלים סוויפ על הדודג'רס. פיטסבורג שמה חמש ריצות בשמיני וניצחה 4:8 את הקאבס ויוסטון ממשיכה להתבזות עם 13:4 מול מילווקי, שקיבלה הומראן 29 מריאן ברון.

בואו לדבר על בייסבול בפורום הספורט האמריקאי של וואלה!

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully