וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים רוצה את צ'טמן, דרוקר דרש תקציב נוסף

1.8.2012 / 22:08

המאמן, שדרש מהדירקטוריון להגדיל את התקציב ב-200 אלף דולר מעוניין ברכז שרשם 18.3 נק' ו-6.4 אס' במדי קריישקה

הפועל ירושלים קיימה הערב (רביעי) ישיבת דירקטוריון, אליה הגיע גם המאמן, שרון דרוקר. לוואלה! ספורט נודע כי במהלך הישיבה ביקש המאמן לצרף למועדון את השחקן איירה צ'טמן (34, 1.87), ששיחק בעונה הקודמת בטורקיה במדי קריישקה. צ'טמן העמיד ממוצעים של 18.3 נקודות, 6.4 אסיסטים, 5.3 ריבאונדים ו-1.9 חטיפות בליגה הטורקית, כשביורוצ'אלנג' קפצו המספרים שלו ל-20 נקודות, 3.8 אסיסטים ו-5.5 ריבאונדים. גם מועמדותו של גל מקל עדיין על הפרק.

בנוסף, ביקש דרוקר מהדירקטוריון להגדיל את תקציב השחקנים הזרים בעונה הבאה ל- 850 אלף דולר והסביר: "אני מעוניין לבנות את התקציב היום ולכן אני רוצה תקציב ראוי לזרים". כזכור, בירושלים הוחלט כי תקציב הזרים יצומצם ל- 650 אלף דולרים בלבד, מה שמוביל ככל הנראה למתיחות בעניין בין המאמן לדירקטוריון. מי שתומך במאמן וצידד בו גם היום בישיבה הוא הספונסר אהרון פוגל. "צריך להביא זרים איכותיים ועכשיו כדי שנתמודד בכבוד באירופה", אמר פוגל היום.

זו לא הייתה הפעם הראשונה פוגל נוקט עמדה זו. גם בישיבה אחרת, שבה נקבע תקציב כולל של 18 מיליון שקלים, הוא הביע קו נחרץ מול דרישתם של חלק מהדירקטורים החדשים להפחית את הסכומים. במהלך הדיון הסוער, שנמשך שעתיים, הטיח בהם פוגל: "אם הקבוצה לא תעמיד תקציב ראוי ולא תשתתף באירופה, מגדל (חברת הביטוח הספונסרית, ו.כ.) לא תהיה חלק מהפועל".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully