וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי רם: "לנצח כאן את פדרר זה חלום"

הישראלי עדיין לא מעכל את הניצחון הענק על פדרר ו-ואווינקה. גם יוני ארליך בעננים: "אני אפילו לא זוכר את הנקודה האחרונה"

ערוץ 1 - אולימפיאדה

התקציר באדיבות ערוץ 1
עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

אנדי רם ויוני ארליך השלימו הערב (רביעי) את אחד הנצחונות היוקרתיים בקריירה שלהם, כאשר הדיחו את רוג'ר פדרר וסטניסלס ואווינקה בסיבוב השני של הטורניר האולימפי בלונדון. הזוג הישראלי, המדורגים 41 ו-42 בעולם ונכנסו לטורניר בזכות כרטיס חופשי, חזרו מפיגור מערכה וגברו על האלופים מבייג'ינג 2008 6:1, 6:7 (5), 3:6 כדי להעפיל לרבע הגמר. בשלב הבא ינסו הישראלים לגבור על האחים האמריקאיים המצוינים, בוב ומייק בריאן.

"חלום לנצח את פדרר פה", אמר אנדי רם. "התרגשנו בהתחלה, בכל זאת זה פדרר. כמה דקות לפני המשחק דיברנו ואז פתאום לא ראינו את הכדור והיה 6:1 במערכה הראשונה. זה גדול, בשלב הבא מחכים לנו האחים בריאן וזו גם משוכה גבוהה מאוד". על ההופעה עצמה באולימפיאדה אמר רם: "זה שונה מכל דבר אחר שעשינו. אתה מרגיש שאתה מייצג את המדינה ואת כל האוהדים. עכשיו זה כבר רבע גמר וזה עוד יותר מרגש ואני מקווה שנעשה תוצאה טובה".

יוני ארליך היה גם הוא בסוג של אופוריה: "אני לא זוכר אפילו את הנקודה האחרונה, לא שמתי לב למאץ' פוינט. התרגשנו מאוד והראינו הרבה אופי. הנקודה הראשונה לא הלכה לנו וגם השניה לא, וזה הכניס אותנו ללחץ, אבל זרמנו יפה משם. חזרנו עם הרבה אורך רוח וביטחון. דיברנו הרבה בינינו על זה שצריך להישאר מרוכזים, שצריך לקחת עוד נקודה ועוד נקודה ולאגור אותן. גם במערכה השניה לא שיחקנו כל כך טוב, אבל לקחנו את שובר השיוויון והרגשנו שאנחנו בשליטה מלאה".

רוג'ר פדרר אמר: "חשבתי ששיחקנו מצוין במערכה השנייה, על אף שהתנאים היו קשים. הייתה רוח, היה צל על חלק מהמגרש, אבל אלה ממש לא תירוצים. חבל מאוד שלא הצלחנו לייצר יותר הזדמנויות במהלך המערכה השנייה, אבל ללא ספק הם הצליחו לחזור למשחק. הם ללא ספק שיחקו טוב יותר אחרי שהצל התחיל לכסות את המגרש". סטניסלס ואווינקה אמר: "נקודה אחת או שתיים יכולות לשנות משחק שלם לפעמים, במיוחד על משטחי דשא".

הטניסאים הישראלים אנדי רם, יוני ארליך, מול הטניסאים השוויצרים רוג'ר פדרר, סטניסלס ואווינקה. רויטרס
איזה יופי של ניצחון. רם וארליך מול פדרר ו-ואווינקה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully