וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני רמת השרון צריכה שני מיליון שקל או שתרד ליגה

1.8.2012 / 18:57

בהתאחדות מבינים שהקבוצה לא יכולה להעביר תקציבה בבקרה ומכינים אלטרנטיבות: "הם חייבים לגייס את הכסף עוד השבוע"

בעירוני רמת השרון יצטרכו לעשות השבוע מאמצים על מנת לגייס כשני מיליון שקל על מנת לפתוח את העונה. ראש העיר איציק רוכברגר אינו מוכן להגדיל את התקציב אותו הוא מעניק למועדון מדי שנה (5 מיליון שקל) וכרגע אין לקבוצה ערבויות בכדי לפתוח את העונה ולהעביר את חוזי השחקנים בבקרת התקציבים. בהתאחדות לכדורגל מודעים למצב ואמרו היום (רביעי): "המצב של רמת השרון קשה מאוד. הם לא נראים בדרך לבקרת תקציבים והם גם משדרים שיעדיפו לרדת ליגה ולא להיכנס למצב של שחרור שחקנים מאסיבי והתבזות בליגת העל, מה גם שלא יהיה להם קל לשחרר שחקנים שחתמו על חוזים בשלב הזה. הם חייבים לגייס השבוע שני מיליון שקל אחרת יירדו לליגה הלאומית".

ברמת השרון עדיין מאמינים שרוכברגר לא יוותר וימצא פיתרון יצירתי כדי להעניק לקבוצה את הסכום הדרוש, במיוחד לאור ההשקעה רבת השנים של העיריה והמיליונים הנוספים שהושקעו בשיפוץ איצטדיון "גרונדמן". גורם בכיר במועדון אמר היום: "במצב של היום לא ניגש בכלל לבקרה ונרד ליגה. לא יהיה איחוד עם מכבי פתח תקוה, או שיימצא פיתרון פלא או שנשים את המפתחות, נרד ליגה ונתחיל מהתחלה. לא נעשה מעצמנו צחוק, לא נתבזה וגם אז זה המצב נסיים אותו עם הראש למעלה. עדיין נקווה שאנשים שאיכפת להם יעשו מעשה ויימנעו את המהלך הזה".

שחקנים בקבוצה נלחצו מהידיעות ביומיים האחרונים, מה גם שחלקם סיכמו בעל פה ועדיין לא חתמו על חוזים. במועדון ניסו להרגיע אותם אך אחד השחקנים אמר: "זה מפחיד. מדברים על ירידת ליגה או איחוד עם מכבי פתח תקוה, פתאום כל היציבות שהיתה כאן עומדת להתפרק וזה משהו שגם יכול להרוס את כל העונה הזאת. ממה שאנחנו מבינים, כולם מאמינים שברגע האחרון הכסף יבואו מאיפשהו ודברים יסתדרו אבל עדיין אנחנו מחכים לראות מה יהיה ולא יכולים להיות רגועים".

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully