וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה עברה בבקרת התקציבים

1.8.2012 / 13:35

יואב כץ העמיד ערבות אישית של כמיליון שקל יותר מהשנה שעברה, התקציב: כ-14.5 מיליון. מגעים עם ספונסרים חדשים

הפועל חיפה העבירה הבוקר (רביעי) את תקציב הקבוצה בבקרת התקציבים של ההתאחדות לכדורגל והעמידה תקציב בגובה של כ-14.5 מיליון שקל. הבעלים יואב כץ נסע בעצמו למשרדי הבקרה, והציג ערבויות אישיות גבוהות יחסית, כמיליון שקלים יותר מאלו שהעמיד בעונה שעברה. המהלך הזה נובע מכך ששני הספונסרים העיקריים של המועדון, מלון רימונים וצמיגי נעמן, החליטו שלא להמשיך את התמיכה השנה, שמוערכת בכחצי מיליון שקל.

בנוסף, הבעלים של הפועל חיפה פתח השנה את הכיס יחסית לשנים עברו והחתים את מהראן לאלה, גיא צרפתי, דושאן ברקוביץ' ופביאן סטולר, כשגם יובל אבידור זוכה לשדרוג משמעותי בשכרו. כץ אישר את הדברים, ואמר: "העברנו את הקבוצה בבקרת התקציבים בלי בעיות. אכן השנה הצגתי ערבויות גבוהות יותר מבשנים עברו".

בינתיים בהפועל חיפה נמצאים במשא ומתן עם גוף גדול שאמור לשמש כספונסר העיקרי בעונה הבאה, כשאחר הצהריים צפויה להתקיים פגישה בין ראשי המועדון לבין נציגי אותו גוף במטרה להגיע לסיכום. גם חברת האבטחה התאמה מקיימת משא ומתן עם המועדון כדי להפוך לספונסרית בעונה הקרובה. במועדון מאמינים שיחד עם שני הגופים יתמלא החלל הכספי שהותירו אחריהם שני הספונסרים שעזבו.

בקבוצה דחו את אימון הבוקר שהיה אמור להתקיים מחר לשעות אחר הצהריים, וזאת בשל העובדה שחלק מהציוד הנדרש לאימונים לא הגיע ביחד עם הקבוצה שחזרה ממחנה האימונים וצפוי להגיע רק מחר בשעות הצהריים. גם הציוד האישי של חלק מהשחקנים לא הגיע והם נאלצו להשאיר את פרטיהם בנתב"ג, כשהצפי הוא שגם ציוד זה יגיע לידי השחקנים מחר בשעות הצהריים.

במועדון שמחו היום לגלות שרחל שפירא, אלמנתו של הבעלים לשעבר רובי שפירא ז"ל, תגיע לנשף פתיחת העונה שייערך ביום ראשון באולם אירועים בקריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully