וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלליך למכבי חיפה: אם לא אהיה ברוטציה, רוצה לעזוב

1.8.2012 / 17:36

חיפה נפגשה עם נציגי השחקן והבהירה: טובתך לנגד עינינו, תשובה תוך 48 שעות. בן שמעון התעניין בסלליך ובפלאח

בלם מכבי חיפה, סארי פלאח, צפוי לחתום בימים הקרובים בקבוצה וכפי שזה נראה כעת, הוא לא ישחק בישראל. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, אחת המועמדות העיקריות לקלוט אותו היא א.א.ק לרנקה. המאמן רן בן שמעון שוחח שוב עם הבלם השבוע והבהיר לו כי הוא מעוניין שיעבור לקפריסין. כזכור, גם ואסלוי הרומנית שכבר הודיעה כי סיכמה עימו לשלוש שנים עדיין מנסה לצרפו ופנתה למכבי חיפה בבקשה לשאול אותו. ההצעה מואסלוי טובה יותר, אבל ההערכה שהוא מקבל מבן שמעון משחקת תפקיד חשוב בהחלטה. יש לציין כי גם לחיפה יש תפקיד חשוב בהחלטה, מאחר והיא אמורה לקבוע את גובה דמי ההשאלה. בשלב זה, השחקן לא פוסל מעבר לקפריסין או רומניה ובודק גם אופציות בבלגיה כשגנט וסטנדרד ליאז' כבר הוזכרו כמועמדות לקלוט אותו.

כפי שפורסם אתמול, חיפה שוקלת לצרף את הבלם ז'ורז'ה טשיירה עוד העונה, אך יחד עם זאת, המאמן ראובן עטר מתלבט מאוד האם לפרק את קו ההגנה שבנה במחנה, הכולל את אנדריי פיליאבסקי ואדין צוצאליץ'. כזכור, טשיירה אמר כי ישמח לחזור לחיפה בעתיד. אם עטר יחליט לצרף את הפורטוגלי, המעבר יתבצע בקלות משום שהתנאים הכספיים לא יהוו מכשול. במקרה כזה, אדין צוצאליץ' יעבור לקישור ואוראל דגני, עליו בונה המאמן כבלם, יפתח על הספסל לאחר שיחלים.

נציגי החלוץ סינטאיהו סלליך נפגשו אחר הצהריים עם ראשי מכבי חיפה. כפי שפורסם שלשום בוואלה! ספורט, השחקן שלח מסר לפיו הוא מבקש לעזוב. בפגישה שהוגדרה כחיובית הבהירו נציגי השחקן כי במידה שהשחקן אינו בתוכניות של המאמן ולא נראה כי הוא חלק מהרוטציה, ולכן הוא רוצה לעזוב. במכבי חיפה הבהירו לשחקן: "טובתך לנגד עינינו, נשיב בתוך 48 שעות". מספר קבוצות בליגת העל, כולל בית"ר ירושלים, הפועל עכו ובני יהודה, מעוניינות בשחקן. לוואלה! ספורט נודע כי מלבד פלאח בן שמעון התעניין גם בסלליך, ששוקל האם לעשות את הדרך לאי השכן או להישאר בארץ. עוזרו של בן שמעון, איתי מרדכי, אימן בעבר את השחקן. גם נושא שכרו של השחקן עלה בפגישה. סלליך מבקש לשדרג את שכרו בהתאם למעמדו.

בחיפה טוענים כי אופציית קובי מויאל עדיין קיימת וישנה אפשרות שבסופו של דבר הוא יגיע לכרמל. עטר מעדיף קשר זר, אבל ייתכן מאוד שהאופציה להעברת מויאל בעסקה שכוללת כסף ושחקנים תתרחש בסופו של דבר. בית"ר דורשת את חן עזריאל וחיים מגרלשווילי שכבר מתאמנים בשורותיה ואת סלליך, אותו אלי כהן מעריך מאוד.

שחקנים בקבוצה הופתעו לקרוא כי ההנהלה הגיעה לסיכום עם הסקאוט אלון חרזי בנוגע לקיצוץ המענקים מחוזהו העונה. אתמול הסבירו במועדון כי ההחלטה נובעת בין היתר משום שהקבוצה לא הגיעה העונה לאירופה. חיפה הודיעה השבוע כי מחירי הכרטיסים לדרבי מול הפועל חיפה יהיו מוזלים גם בהשוואה למשחקי גביע הטוטו – 30 שקל עבור יציעים 2-4, 20 שקל לשאר היציעים בהם יישבו גם אוהדי הפועל חיפה. נראה כי גם בקרב השחקנים נרשמה התרגשות מסויימת לקראת המשחק הרשמי הראשון תחת מאמנם, ראובן עטר. ההערכה היא שלאחר המשחק יואץ קצב מכירת המנויים. עד כה נמכרו כ-4,700 מנויים ובמועדון מעריכים כי יחצו את רף 6,000 מנויים שנרכשו בעונה שעברה.

עטר תרגל עד כה פעם אחת את ההרכב והערב יערוך תרגול נוסף. ההרכב שתורגל עד כה כלל את שחקני ההגנה עודד אלקיים, אדין צוצאליץ, אנדריי פיליאבסקי ושמואל שיימן. בקישור תורגלו תמיר כהן, אייל גולסה, עידן ורד וחן עזרא, כשיניב קטן שיחק מתחת לחלוץ שלומי אזולאי. ויאם עמאשה אמור לפתוח על הספסל.

(עדכון ראשון: 10:31)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully