וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: תמיד מי שחסר הוא הכי בולט

1.8.2012 / 10:28

ללא אלכס רודריגז ושאר הפצועים, היאנקיז ממשיכים להפסיד, הפעם 11:5 לבולטימור. הצגה לבארנט בניצחון פיטסבורג

עד פגרת האולסטאר ואפילו קצת אחריה, המצב של ניו יורק יאנקיז היה נהדר. המפציצים מהברונקס שלטו בבית המזרח וב-AL כולו בקלות, למרות ריבוי פציעות לאורך העונה, בעיקר בגזרת המגישים. אלא שהם חשו נינוחים מדי כנראה ובנוסף, נראה שהפציעה של אלכס רודריגז מתבררת כמשמעותית ביותר. איי-רוד שבר את ידו לפני שבוע ובלעדיו היאנקיז נראים אבודים במיוחד, כשהלילה (בין שלישי לרביעי), הם ספגו הפסד רביעי ברציפות ותשיעי ב-12 משחקים, 11:5 מול בולטימור. זה דווקא התחיל טוב עבור היאנקיז, עם חמש ריצות כבר באינינג הראשון, אבל מאותו רגע הם נעלמו לחלוטין, כשאיבן נובה חוטף וחוטף והאוריולס עונים בשבע ריצות באינינג השני בדרך לניצחון.

עוד ב-AL: דווקא כשנדמה היה שבבוסטון ויתרו על העונה, הם החליטו להתעורר וגברו 1:4 על דטרויט וג'סטין ורלאנדר, במשחק שקוצר בשל גשם. החדשות הרעות עבור הרד סוקס הן פציעתו של ג'וש בקט, שנשאר לבסוף בקבוצה, אך נטש אחרי שני אינינגים ושני שליש. האיינג'לס ממשיכים לדהור לכיוון טקסס והם שוב ניצחו בארלינגטון, 2:6 עם צמד של אלברט פוחולס והומראן של מייק טראוט, שסגר חודש יולי היסטורי לרוקי. קנזס סיטי נחלצה מרצף של חמישה הפסדים עם 3:8 על קליבלנד. הומראן בן שתי ריצות של אי ג'יי פיירזינסקי בתשיעי סידר לוויט סוקס 3:4 במינסוטה. ג'יימס שילדס היה ענק על אוקלנד ועם תשעה מלאים ו-11 הכשות סידר לטמפה ביי 0:8. סיאטל צברה ניצחון שישי רצוף עם 2:7 על טורונטו, ניצחון 12 אישי לג'ייסון ורגאס.

ב-NL: אי ג'יי בארנט נתן קונצרט מול הקאבס וסיים עם משחק מלא, שמונה סטרייקאאוטים וחבטה בודדת בדרך ל-0:5 של פיטסבורג וניצחון 13 אישי העונה. זה לא עזר לפייראטס יותר מדי, כי סינסינטי ממשיכה לנצח, 6:7 את סן דייגו. טים לינסקאם קם על הצד הטוב שלו ועם שבעה ושבעה מול המטס האומללים עזר לסן פרנסיסקו לנצח 1:4. אצל המפסידה, הרוקי מאט הארווי המסקרן, שהפציץ בבכורה, היה לא רע גם הפעם עם שישה ושבעה, אבל הפסיד. אריזונה גברה על הדודג'רס 2:8 עם שמונה ושבעה של וויד מיילי. מאט הולידיי הכניס ארבע ריצות, קרלוס בלטראן ודייויד פריז תרמו הומראנים משלהם וסנט לואיס גברה 6:11 על קולורדו. יוסטון המשיכה להתבזות עם 10:1 מול מילווקי ונראה שהאסטרוס בדרך למאזן גרוע במיוחד העונה. אטלנטה המתחדשת גברה 1:7 על מיאמי וניצלה את ההפסד של וושינגטון 8:0 בבית מול פילדלפיה כדי לסגור פערים. סטיבן שטרסבורג היה חלש והפסיד, קליף לי שנשאר לבסוף בעיר האחווה ניצח בפעם השנייה העונה עם שבעה ושבעה.

בואו לדבר על בייסבול בפורום הספורט האמריקאי של וואלה!

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully