וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: ריאן דמפסטר עובר לטקסס, האנטר פנס לג'איינטס

31.7.2012 / 23:11

הריינג'רס הנחיתו את המגיש של הקאבס בשנייה האחרונה. הפיליז העבירו גם את ויקטורינו, לדודג'רס. מהולם באטלנטה

הטרייד דד ליין בבייסבול נמצא במרחק שעות ספורות בלבד, מה שאומר שהיום (שלישי), החגיגה נמצאת בשיאה ושחקנים מחליפים קבוצות בקצב מסחרר. בואו ננסה לעשות קצת סדר:

* הטרייד הכי גדול חיכה ממש עד לשנייה האחרונה. ריאן דמפסטר, שהשווה העונה את השיא של שיקגו קאבס עם 33 אינינגים רצופים בהם לא הרשה אף ריצה, עבר לטקסס. הריינג'רס, שמובילים את ה-AL מערב והפסידו בשנתיים האחרונות בוורלד סירייס, מתחזקים במגיש מצוין והם שוב מועמדים לאליפות.

• עוד קצת מהרגע האחרון: היאנקיז הביאו מפיטסבורג את קייסי מגהאי, שאמור למלא את מקומו של אלכס רודריגז הפצוע. במקומו נשלח לפייראטס המחליף צ'אד קוואלס.

• פילדלפיה היא ללא ספק הקבוצה הפעילה של היום. הפיליז, שדי ויתרו על העונה המאכזבת שלהם, שלחו את האאוטפילדר הוותיק שיין ויקטורינו כל הדרך למערב, אל לוס אנג'לס דודג'רס, שם הוא ירוויח 9.5 מיליון דולר העונה ויוכל להפוך לשחקן חופשי בסיומה. בתמורה, הגיעו לפילדלפיה המגיש המחליף ג'וש לינדבלום והמגיש מהמיינורס אית'ן מרטין.

• הפיליז לא עצרו שם והעבירו אאוטפילדר נוסף שלהם, האנטר פנס, אל ה-NL מערב, שם הוא יחבור לסן פרנסיסקו. העסקה נמצאת בשלבי הסיום שלה ולעיר האחווה יגיע בתמורה התופס מהמיינורס טומי ג'וזף.

• עוד שניים שעשויים לעזוב את פילדלפיה הם המגישים קליף לי וג'ו בלנטון. לי, שניצח פעם אחת בלבד העונה, מקושר לטקסס, בה שיחק לפני שנתיים. תחילה היה נראה שהוא אכן יעזוב את הפיליז, אולם לאחר כמה שעות צצו דיווחים לפיהן הוא יישאר בינתיים. לגבי בלנטון, בולטימור הייתה חזק במירוץ, אבל כעת לא נראה שהדבר ייצא לפועל, כך שגם היעד שלו לא ברור.

• חוזרים לדודג'רס, שכזכור התחזקו השבוע בהנלי רמירז והיום בויקטורינו. בלוס אנג'לס לא עוצרים שם והיעדים הבאים שלהם הם צמד שחקני הקאבס המגיש ריאן דמפסטר והאאוטפילדר אלפונסו סוריאנו. אם כל זה לא מספיק, המגיש המחליף ברנדון ליג נחת בקבוצה מסיאטל, בתמורה לצמד שחקני מיינורס.

• צמד שחקנים מהקאבס שכבר עזב את הקבוצה הם המגיש פול מהולם והאאוטפילדר ריד ג'ונסון, שעברו לאטלנטה. בתמורה שלחו הברייבס לעיר הרוחות שני שחקני מיינורס, אחד מהם הוא הפרוספקט המבטיח ארודיס ויזאינו.

• עוד אחד שכבר לא בקאבס הוא ג'ובאני סוטו, פעם כוכב עולה והיום שחקן שולי. סוטו הגיע לטקסס כדי לתפוס את מקומו של יורביט טוריאלבה המאכזב בתור התופס המחליף ובמקומו קיבלו הקאבס את מגיש הדאבל איי ג'ייקוב בריגהאם.

• ג'וש ג'ונסון ממיאמי וג'וש בקט מבוסטון, שהיו עשויים לעזוב את קבוצותיהם, צפויים להישאר בסופו של דבר.

• מיאמי מנסה להיפטר משלושה שחקנים ברגע האחרון: ג'ון באק, קרלוס לי והית' בל.

• טורונטו נפרדה משני שחקנים צעירים שהבטיחו הרבה ולא ממש קיימו: האאוטפילדר טראוויס סניידר, שהלך לפיטסבורג תמורת המגיש בראד לינקולן והאאוטפילדר אריק ת'יימס, שנשלח לסיאטל עבור המגיש סטיב דלבאר.

• הקלוזר ג'ונתן ברוקסטון הצטרף לסינסינטי. לא ברור מי יגיע תמורתו לקנזס סיטי, אבל הוא צפוי להיות הסט אפ של ארולדיס צ'פמן באוהיו.

• בוסטון השיבה את המגיש קרייג ברסלואו, ששיחק אצלה ב-2006. מאט אלברס וסקוט פודסדניק נשלחו תמורתו לאריזונה.

עדכון ראשון: 20:10

בואו לדבר על בייסבול בפורום הספורט האמריקאי של וואלה!

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully