וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליס שלזינגר: "מאוכזבת, יכולתי להשיג מדליה"

הג'ודוקא הישראלית לא הסתירה את התחושות אחרי ההדחה מלונדון 2012 בבית הניחומים: "היום לגמרי אהיה בדיכאון"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אם עד היום (שלישי) חוסר ההצלחה של המשלחת הישראלית באולימפיאדת לונדון התקבלה בהבנה מסוימת, הרי שהיום נרשמה אכזבה משמעותית ראשונה. הג'ודוקא אליס שלזינגר, שנחשבה לתקווה משמעותית למדליה, הפסידה בבית הניחומים ולא הצליחה להגיע לקרב על מקום בפודיום.

שלזינגר פתחה היטב וניצחה בשמינית הגמר את הילדה דרקסלר האוסטרית, אבל לאחר מכן נכנעה לאוסקה זולניר הסלובנית ברבע הגמר ולז'רביס אמאנה הצרפתיה בבית הניחומים, ולמעשה סיימה את דרכה. "אני מבוסאת מאוד כי רציתי לעשות מדליה", סיכמה אליס שלזינגר המאוכזבת, "הקרב הראשון נגד דרקסלר היה מצוין וטקטי, אבל בשני עבדתי פחות טוב. זולמיר היא יריבה שניצחתי באליפות אירופה. אבל היא הייתה תוקפנית מאוד על הקרקע והגיעה יותר נחושה".

שלזינגר המשיכה ואמרה: "בקרב השלישי, הצרפתיה הגיעה עם הרבה ניסיון והיא ידעה מה היא עושה. אני מאוכזבת כי הגעתי בצורה טקטית מדי. זה היה קשה, אבל זה יכול היה ללכת לשני הכיוונים. אני מאוכזבת מאוד כי יכולתי לעשות מדליה. לא ציפיתי שיהיו כל כך הרבה ישראלים, אבל היה נהדר לשמוע את התמיכה שלהם". כשנשאלה מה תעשה בהמשך הערב אמרה הג'ודוקא: "היום לגמרי אהיה בדיכאון. אני מאוד רוצה להמשיך הלאה. אני לא מרגישה צורך בהפסקה".

מאמנה ובעלה של שלזינגר, פאבל מוסין, סיכם את יום התחרויות: "היה קרב מעולה מול דרקסלר, אבל הבעיה שמול זולמיר אליס לא הצליחה לצאת מתפיסה על הקרקע. אני גאה בה על הקרב מול אמאנה, שהייתה בונקריסטית והסתגרה מאוד, והיה קשה לפרוץ. איכזבנו את הקהל, אבל אני מקווה שימשיכו לתמוך בנו. בשבילי אליס אלופה והיא הוכיחה בעבר שהיא נמצאת בטופ, אבל כל תחרות היא שונה, ודברים צריכים להתחבר באותו היום. צריך גם מזל באולימפיאדה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully