וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מרים את המוראלס

31.7.2012 / 9:13

קנדריס מוראלס ירה לצמד באותו אינינג, משני עברי הצלחת ב-9:15 של האיינג'לס בטקסס. הומר 100 לאיצ'ירו בהפסד היאנקיז

הסדרה הכי חשובה השבוע בבייסבול נערכת בארלינגטון, שם טקסס מנסה לשמור על הפער שלה בצמרת ה-AL מערב מול האיינג'לס. לפחות לפי מה שראינו הלילה (בין שני לשלישי), זה לא הולך להיות פשוט עבורה. במשחק הראשון מבין ארבעה, ההתקפה של המלאכים הייתה בטירוף, כשהגדיל לעשות קנדריס מוראלס. במהלך הניצחון 9:15, באינינג השישי, בו העמיסו האיינג'לס לא פחות מתשע ריצות, הפך מוראלס לשחקן השלישי בלבד בתולדות הליגה שחובט באותו אינינג לשני הומראנים, אשר כל אחד מהם מגיע מצד אחר של הצלחת. מייק טראוט היה חד אף הוא והכניס ארבעה ריצות, כולל הומראן תשיעי בחודש יולי. מנגד, טקסס קיבלה בחזרה את ג'וש המילטון, ששב מפוקס מהמנוחה שלו וחבט להומראן 29 העונה. כעת הוא ינסה לעזור לריינג'רס להתאושש מהמכה שחטפו.

עוד ב-AL: היאנקיז ממשיכים לאבד גובה וספגו הפסד שלישי ברציפות, 5:4 מול בולטימור. הומראן 100 בקריירה לאיצ'ירו סוזוקי (היפני השני בהיסטוריה שמגיע ל-100, אחרי הידקי מאטסוי עם 175) לא עזר וגם לא הפציעה של מארק טשיירה, שנטש ומצבו לא ברור. דסטין פדרויה סיפק לבוסטון הומראן בן שתי ריצות וסידר ניצחון 3:7 על דטרויט. חבטת הקרבה של ג'יימי קארול בתשיעי סידרה למינסוטה ניצחון רביעי רצוף, 6:7 על הוויט סוקס. היסאשי איווקומה מסיאטל טחן את טורונטו עם שמונה ו-13 בדרך לניצחון 1:4. אוקלנד נזקקה ל-15 אינינגים וחבטת הקרבה של ג'מיל וויקס כדי להכניע את טמפה ביי 3:4.

ב-NL: אטלנטה שברה את הנאחס המוזר והשיגה ניצחון ראשון ביום שני מזה שנה שלמה, 2:8 על מיאמי. רצף עשרת הניצחונות של סינסינטי נקטעה עם הפסד 11:5 מול סן דייגו. הקאבס נהנו מאינינג חמישי בן תשע ריצות והביסו 4:14 את פיטסבורג. מילווקי הייתה שקטה עד ההתפרצות ועם ארבע ריצות בשביעי וארבע נוספות בשמיני היא ניצחה 7:8 את יוסטון והאקס של האסטרוס, כריס ג'ונסון, הפציץ גרנד סלאם במשחק הבכורה שלו עם אריזונה, שגברה 2:7 על הדודג'רס. משחק מסקרן היה בסן פרנסיסקו, שם המטס שמו ארבע ריצות בשמיני, אבל המארחים ענו בשתיים בתשיעי והמשחק הלך להארכה. באינינג העשירי ניו יורק השיגה שתי ריצות נוספות והג'איינטס כמעט ענו שוב, אבל נעצרו רגע לפני המהפך והפסידו 8:7. סקוט האריסטון האורח סיפק צמד.

בואו לדבר על בייסבול בפורום הספורט האמריקאי של וואלה!

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully