וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית עברי: "זה לא כישלון, אני מתקדמת מהר מאוד"

הישראלית היתה מרוצה מהופעתה: "התעייפתי בחתירה". קאופמן: "אנחנו בתיקו בין תוצאות טובות לפחות טובות"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

עמית עברי הודחה הערב (שני) בחצי הגמר במשחה ל-200 מעורב-אישי לנשים, כשסיימה עם זמן של 2:13.31 דקות. מדובר בתוצאה איטית יותר בשתי מאיות מהשיא האישי אותו קבעה ברבע הגמר (2:13:29), שהספיקה לה למקום ה-13 בסך הכל. עברי דווקא פתחה היטב ודורגה שניה אחרי חמישים מטרים, אך ראתה את חברותיה למירוץ עוקפות אותה ב-150 המטרים הבאים.

"היה לי כיף לשחות ואני שמחה", אמרה עמית עברי בסיום. "אני פרפריסטית אז אני תמיד פותחת טוב את הפרפר. אני מאמינה ששחיתי מהר מדי את החזה והתעייפתי לקראת החתירה, שזה החלק הכי חלש שלי. 200 מעורב זה חדש יחסית ואני נהנית ממנו. אני לא חושבת שזה כישלון, מתישהו יגיע הזמן לקפוץ מדרגה ואני מאמינה שהתוצאה תהיה גבוהה יותר. זה שיפור מצויין ואני מתקדמת מהר מאוד ב-200 מעורב ואני מקווה להמשיך ככה".

על גל נבו ויעקב טומרקין, שיתחרו מחרתיים אמרה עברי: "הם שחיינים מצויינים ואני מאמינה שהם יצליחו, גם אם הם לא יעשו גמר או חצי. הכי חשוב זה להנות. אני מאמינה שחצי הגמר שלי ידחוף את גל ויעקב קדימה".

מאמן נבחרת השחייה של ישראל, לאוניד קאופמן אמר: "אנחנו במאזן תיקו בין תוצאות טובות לפחות טובות. חלק מהשחקנים שוחים טוב וחלק פחות. באליפות אירופה היינו מדהימים. היא לא היתה מתאימה לנו מאוד, אבל לא יכולנו שלא להשתתף בה. עוד יומיים יש לנו עוד שני שחיינים ואני מאמין שיהיה טוב יותר".

על יעקב טומרקין אמר המאמן: "יעקב צריך לעבור את המשחקים האולימפיים בגבורה, וזה אומר עם חצי גמר". על מיילוטיטה הליטאית שהדימה את העולם בגיל 15 אמר קאופמן: "מדי אולימפיאדה יש תגלית, וזה קורה בעיקר לבנות. היום ראינו את זה וזה קשור להתפתחות פיזיולוגית וגדילה מואצת. היא עמדה בלחץ, ואני שמח בשבילה והיא כוכבת חדשה בשחייה העולמית".

עמית עברי סיימה במקום ה-13 בחצי הגמר

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • עמית עברי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully