וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: שחקן טנסי טייטאנס מת, כנראה התאבד

30.7.2012 / 21:36

התופס המחליף של הקבוצה או ג'יי מרדוק נמצא במכוניתו כשהוא פצוע אנושות מירייה בראשו. בריס: "אף אחד לא סומך על גודל"

לעולם שבחוץ שחקן פוטבול הוא סמל למעמד ולעושר, אבל האמת מורכבת הרבה יותר. כזה, למשל, המקרה של או ג'יי מרדוק, התופס המחליף של טנסי טייטאנס, שנמצא פצוע אנושות במכוניתו בטמפה, פלורידה, כשראשו ירוי ולצידו רובה טעון. החשד הוא שהתאבד.

מרדוק בן ה-25 לא הגיע לפתיחת אימוני הקבוצה בסוף השבוע האחרון. במועדון הגדירו את היעדרותו כ"נסיבות אישיות". לאחר מכן התבשרו על המקרה המצער. "אנחנו עצובים והמומים", נמסר מהטייטאנס, "או ג'יי סבל בעונה האחרונה מפציעה בגיד אכילס, בה נאבק כדי לחזור לשחק. אנו משתתפים בצער המשפחה". מרדוק נבחר על ידי הטייטאנס לאחר דראפט 2011 (לא במסגרת הדראפט), אבל לאחר שהוחתם על ידי הקבוצה החל לסבול מהפציעה ולא שיחק ב-NFL.

דרו בריס, הקוורטרבק של ניו אורלינס, תוקף את הקומישינר רוג'ר גודל: "אף אחד לא בוטח בו", אומר בריס, שקבוצתו נענשה קשות על ידי גודל בשל פרשת ההימורים על פציעת שחקנים במהלך החורף. "אני לא מדבר על מקרים ברורים שבהם צריך לנקוט עונש כמו נהיגה בשכרות או ירי במועדונים, אלא על דברים הרבה יותר גבוליים שבגללם הוא מעניש".

עוד חדשות מהליגה: דארל ריוויס הגיע למחנה האימונים של ניו יורק ג'טס והתאמן כרגיל, לאחר שנעדר מתחילת המחנה בשל פציעה בשריר הירך האחורי. קווין קוב צפוי לפתוח גם העונה כקוורטרבק של אריזונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully